Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله «سیدمرتضی محمودی» در پیام روز جمعه خود افزود: کارگران با تلاش و همت خود تولید و اقتصاد کشور را رونق بخشیده و توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند.

وی یاآور شد: دشمنی آمریکا و اسرائیل با ایران اسلامی تمامی ندارد و آنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به مردم ایران استفاده می‌کنند.

امام جمعه ورامین ادامه داد: آمریکا و اسرائیل همواره از انقلاب اسلامی مردم ایران ضربه خورده‌اند از این رو همواره علیه ملت ایران توطئه و دشمنی می‌کنند و این دشمنی پایانی ندارد اما قطعا مردم ایران اسلامی با لطف خداوند متعال و ایستادگی و مقاومت، بر دشمنان پیروز شده و این انقلاب را به قیام جهانی امام عصر (عج) متصل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آیت الله محمودی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و روز معلم گفت: سرنوشت انسان‌ها و جامعه توسط معلم‌ها رقم می‌خورد و خوشبخت معلمانی هستند که دانش‌آموزان خود را به سمت خوبی‌ها هدایت کرده و به درستی به وظایف خویش در پرورش نسلی متعهد عمل می‌کنند.

امام جمعه شهرستان ورامین در بخش دیگر پیام خود با بیان اینکه ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر، زمان مناسب بری خودسازی و نزدیکی به خداوند متعال است، خاطرنشان کرد: روزه‌داران با استفاده از فرصت مغتنم شب‌های قدر، با بازگشت به خداوند متعال، زمینه آمرزش و رحمت الهی را فراهم کنند.

بنابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، اقامه نماز جمعه در نقاطی که شرایط قرمز کرونایی دارند، ممنوع است.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران کارگر اسرائیل ورامین ماه رمضان ایالات متحده آمریکا روز معلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران کارگر اسرائیل انقلاب اسلامی ایران کارگر اسرائیل ورامین ماه رمضان ایالات متحده آمریکا روز معلم اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم، امام جمعه جدید شهر میانرود شهرستان دزفول معرفی شد. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این مراسم گفت: امام جمعه محور وحدت و تحول یک منطقه است.

وی افزود: وقتی مسئولان، مردم و امام جمعه در کنار یکدیگر باشند تلاش می‌کنند که مشکلات را کاهش بدهند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید احمد علوی اصل به عنوان امام جمعه جدید شهر میانرود معرفی شد. 

در حاشیه این مراسم، جمعی از مردم شهر میانرود با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • بخشی از اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی است
  • ضرورت تقویت جبهه فرهنگی در سطح بین‌الملل برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله مؤثر با هر گونه اجحاف به کشورهای اسلامی
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله موثر با هر گونه اجحاف به کشور‌های اسلامی