Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از بازگشایی محور هراز پس از سه روز مسدودی به علت ریزش کوه خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ ایرج کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پردیس، با اشاره به بازگشایی محور هراز اظهار داشت: محور هراز پس از سه روز مسدودی با تلاش کارکنان راهداری بازگشایی و تردد در تمامی محورهای شرق استان تهران اعم از هراز، فیروزکوه، آزادراه حرم تا حرم و محور امام رضا (ع) در جریان است و ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی به استان‌های شمالی کشور عادی و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته هیچ‌گونه حادثه منجر به فوت در محورهای مواصلاتی نداشته‌ایم افزود: هم‌وطنان در این شرایط سخت کرونایی از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند زیرا برای رانندگان متخلف و عبور از شهرهای رنگ قرمز جریمه 1 میلیون تومانی صادر می‌شود.

انسداد جاده هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت ادامه داردوضعیت راه‌های کشور| محور هراز مسدود شدانسداد محور هراز به دلیل ریزش کوه

رئیس پلیس‌راه شرق استان تهران در ادامه گفت: پلیس‌راه شرق استان تهران در کلیه محورها حضور فعال دارد و تخلفات به‌صورت 24 ساعته رصد و ثبت‌ می‌شود و همچنین پلیس با رانندگان متخلف بدون اغماض برخورد می‌کند.

سرهنگ کهریزی در پایان خاطرنشان کرد: رانندگانی که بنا به‌ضرورت در این مسیرها قرار می‌گیرند با رعایت فاصله طولی و استراحت کوتاه‌مدت در توقفگاه‌های مجاز رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را در اولویت کار خود قرار دهند.

انتهای پیام /ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرق استان تهران محور هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور چابهار - نیک‌شهر بازگشایی شد

  محمد کرمی در ادامه بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب استان بیان کرد: بارندگی‌های شدید در جنوب استان و بالا آمدن سطح آب مشکلاتی را برای مردم جنوب این استان ایجاد کرد.
 
 وی افزود: برق ۳۰۰ روستا قطع شد و راه‌های حدود بیش از ۳۰۰ روستا نیز آسیب دید که با دستور رئیس‌جمهور، معاون اول ایشان و حضور دوروزه وزیر کشور در استان و همراهی همه ارگان‌ها پیگیری‌ها و اقدامات لازم انجام شده است.
 
 این مسئول ادامه داد: ارتباط محور چابهار به نیک‌شهر برقرار شده و رفت‌وآمد در حال انجام است، تلاش برای بهسازی محور چابهار کنارک و زرآباد نیز در حال انجام است.
 
 وی گفت: هم اکنون برق اکثر روستاها وصل شده، فیبر نوری نیز که دچار آسیب شده بود و ارتباط زرآباد را به‌طورکلی قطع کرده بود نیز وصل شده و ارتباط در زرآباد هم اکنون برقرار است.
 
 کرمی ادامه داد: بالگردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هلال‌احمر در حال ارائه خدمات هستند تعدادی از بالگرد هم از نیروی دریایی ارتش به گروه مجهزهای خدمات‌رسان اضافه شده است.
 
 وی افزود: از استان‌های معین گروه مجهزهایی به‌ویژه در حوزه راه و شهرسازی و هلال‌احمر جهت هم‌افزایی به استان اعزام شده‌اند و همه در کنار هم در تلاش هستند.
 
 استاندار گفت: همچنین آب‌گرفتگی در منازل کنارک را داشتیم که بیش از ۶۰ اکیپ در حال خدمات‌رسانی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • محور هراز بسته شد
  • محور هراز مسدود شد
  • افزایش مصرف آب مشترکان گلستانی با گرمای تدریجی هوا/مردم از مصارف غیرضروری خودداری کنند
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • محور چابهار - نیک‌شهر بازگشایی شد
  • کشف ماده مخدر از نوع تریاک در محور تهران قم