Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس اورژانس پایگاه مولوی که برای نجات جان مصدوم حادثهٔ تصادف در اقبالیه اعزام شده بود، مورد فحاشی و ضرب و شتم همراهان مصدوم قرار گرفته و راهی بیمارستان شد.

به گزارش فارس؛ در مأموریتی که شب گذشته مبنی بر وقوع تصادف در اقبالیه به پایگاه اقبالیه اعلام شد، پایگاه اقبالیه به‌علت مأموریت دیگری در منطقهٔ خود، قادر به اعزام نیرو نبود، به همین دلیل کارشناسان پایگاه مولوی جهت پوشش مأموریت این تصادف به اقبالیه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان پایگاه مولوی پس از رسیدن به آدرس اعلام شده، جهت انجام معاینات و آسیب‌های احتمالی به بررسی مصدوم پرداختند که با پرخاشگری مصدوم و اطرافیان وی مبنی بر عدم نیاز به انتقال مصدوم به بیمارستان مواجه شدند.

در پی این برخورد، کارشناسان اورژانس اعلام می‌کنند که لازم است مصدوم به‌علت آسیب وارد شده به بیمارستان منتقل شود که مجدداً مصدوم و همراهان وی رضایت به انتقال مصدوم به بیمارستان نمی‌دهند.

در این هنگام مصدوم و همراهان وی، اقدام به فحاشی و ضرب و شتم کارشناسان اورژانس می‌کنند که برای نجات جان آن‌ها رفته بودند و کارشناسان اورژانس را مصدوم می‌کنند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین ضمن محکوم کردن این حادثه، اعلام می‌کند بی‌شک پاسخ زحمات کارشناسان فوریت‌های پزشکی که در شرایط مختلف با جان و دل در کنار هم‌وطنان عزیز هستند، چنین رفتارها و برخوردهایی نیست.

لینک کوتاه: asriran.com/003HPS

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۷۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت

به گزارش قدس خراسان، مسلم فائق‌نیا اظهار کرد: این حادثه بعد از ظهر امروز در پنج کیلومتری شرق سبزوار روی داد که پرسنل اورژانس به محل اعزام شدند.

وی افزود: مصدومان این رخداد توسط پرسنل اورژانس، به بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار انتقال یافتند.
۶ بیمارستان، ۳۱ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۵۱ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران غرب خراسان رضوی در شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد، خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می‌کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت
  • پرواز بالگرد اورژانس نیشابور برای نجات بیمار سکته مغزی
  • یک مصدوم در حادثه انفجار گاز در اقبالیه+ فیلم
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند
  • تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد