Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@23:22:20 GMT

دیدار بن سلمان با فرستاده آمریکا درمورد اوضاع یمن

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۷۲۴۱

دیدار بن سلمان با فرستاده آمریکا درمورد اوضاع یمن

محمد بن سلمان امروز (جمعه) با فرستاده ویژه آمریکا به یمن دیدار و گفتگو کرد.

 در دیدار میان محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و تیم لیندرکینگ، فرستاده ویژه آمریکا به یمن؛ اوضاع در یمن و تلاش‌های مشترک جهت دست یابی به یک راه حل سیاسی فراگیر برای این بحران مورد بررسی قرار گرفت.

پیشتر وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای ضمن اشاره به سفر امروز تیم لیندرکینگ، فرستاده ویژه این کشور به یمن به دو کشور عربستان و عمان، اعلام کرد: مذاکرات لیندرکینگ بر تضمین ورود منظم و بدون مانع کالاها و کمک‌های بشردوستانه به تمامی مناطق یمن و حمایت از آتش‌بس و هدایت طرف‌های یمنی به روند سیاسی متمرکز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزارتخانه در بیانیه خود مدعی شد: لیندرکینگ برای حصول توافقی بین‌المللی درباره توقف حمله نیروهای حوثی (انصارالله) به مأرب که تنها "موجب وخامت بحران انسانی برای یمنی‌ها" خواهد شد، تلاش خواهد کرد.ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۷۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز

ب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،با حضور جمعی از مسئولان ، خانواده های معظم شاهد ، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم ، پیکر پاک جانباز  شهید سلمان کلیوند عباسی در اهواز تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد .

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: سلمان کلیوند عباسی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس شهرستان اهواز  پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی در تاریخ که در تاریخ  ۲۸ فروردین ۱۴۰۳  دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: این جانباز سرفراز در یکم مهرماه ۱۳۲۶ متولد شد و در ۱۹ مهر ماه ۱۳۵۹ بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ دشمن بعثی در منطقه عملیاتی خرمشهر به درجه جانبازی نائل آمد 

 استان خوزستان در دوران دفاع مقدس 24 هزار شهید والامقام را تقدیم کرده است .

دیگر خبرها

  • دیدار حسین امیرعبداللهیان با دستیار ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد
  • دیدار نکونام با هوادار ویژه استقلال در استادیوم آزادی
  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • کلید خوردk فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی»
  • بازگشت سلمان فارسی به تهران
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • هرگونه حمله نظامی به ایران این ۳ جبهه را شله ور می کند!
  • نتایج عملیات وعده صادق
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه