Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین از انعقاد قرار داد برای تولید لوله‌های بدون درز برای صنعت نفت کشور خبر داد و گفت: تامین ۲۱۶ هزار تن نیاز صنعت نفت برای ۳۶ ماه به لوله گستر سپرده شده است - اخبار استانها -

مازیار زند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  اسفراین  اظهار داشت: برای جهش تولید در سال 1400 برنامه ویژه ای داریم و امیدواریم با هدف گذاری  صرفه جویی 55 میلیون یورویی بتوانیم گام بزرگی در رشد تولیدات این واحد صنعتی برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ثبت تولید 21 هزار تنی در سال گذشته خبر داد و گفت: این یک اتفاق بسیار بزرگ و یک رکورد بی نظیر برای مجتمع صنعتی لوله گستر است که توانست نام این مجمتع را درمیان مجتمع‌های برتر دنیا قرار دهد.

شهرک‌های صنعتی اردستان نیازمند نگاه ویژه مسئولان/چه نهادی مسئول رسیدگی به مشکلات بخش تولید است؟استاندار کرمان: دستگاه‌ها باید از دایره ذینفعان حوزه‌های تولید و اقتصادی خارج شوندفرمانده سپاه البرز: فهرست موانع تولید  توسط  سازمان بسیج صنعت شناسایی شد

مدیرعامل مجتمع لوله گستر اسفراین با اشاره به انعقاد قرارداد 32 هزار تنی برای سال 1400 از تدارک برای تولید 40 هزار تنی محصول در سال کنونی خبر داد و افزود: با تحقق این مهم شاهد صرفه جویی ارزی 5 تا 55 میلیون یورویی خواهیم بود.

وی افزود: از اواخر سال گذشته، حمایت از ساخت داخلی در تامین قطعات و ابزارهای مورد نیاز لوله گستر در دستورکار قرار گرفت.

زند گفت:  محدودیت لوله گستر در تولید برخی لوله‌های مورد نیاز صنعت نفت هم از حیث سایز و هم از نظر جنس وجود دارد که باید با حمایت مدیران از تولید داخلی این محدودیت برداشته و کم شود.تامین 216 هزار تن نیاز صنعت نفت برای 36 ماه به لوله گستر سپرده شده است که یا باید تولید یا برای آنان تامین کند که رفته رفته سهم تولید طی 3 سال افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/311/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولید ملی تولید ملی لوله گستر صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، بهینه‌سازی و کاهش هزینه‌های مصرف انرژی و حمایت از تولیدکنندگان و سازندگان داخلی را از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ دانست.

به گزارش شانا، مرتضی شاهمیرزایی دیروز (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت‌) در سفر به منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در جمع مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی مستقر در این منطقه بیان کرد: بسیار خرسندم که امروز شاهد شرایط مطلوب واحدهای تولیدی در هاب ماهشهر هستم. مجتمع‌های این منطقه، پارسال با تکیه بر توان داخل موفق شدند بالاترین مقدار بهره‌وری و تولید را ثبت کنند و این نوید را می‌دهم که حرکت در سال جهش تولید با شتاب بیشتری انجام خواهد شد.

شاهمیرزایی یکی از راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ را کاهش هزینه‌ها و بهینه‌سازی مصرف انرژی برشمرد و یادآور شد: ضروری است که شرکت‌های پتروشیمی، با بهینه‌سازی مصرف انرژی، در حفظ و صیانت از منابع بین‌نسلی نقش‌آفرین باشند.

معاون وزیر نفت با اشاره به استفاده از همه ظرفیت‌های کشور برای خودکفایی کامل صنعت پتروشیمی افزود: شرکت‌های پتروشیمی باید در صورت تولید تجهیز یا قطعه‌ای در داخل کشور، نیاز خود را از طریق تولیدکنندگان و سازندگان ایرانی تأمین کنند و به‌هیچ‌وجه نباید کالا یا محصول مشابه خارجی وارد شود.

شاهمیرزایی مهم‌ترین برنامه راهبردی صنعت پتروشیمی سال ۱۴۰۳ را رشد ظرفیت‌ها و جهش تولید دانست و گفت: سبد محصولات پتروشیمی باید با برنامه‌ای منسجم‌تر و با هدف تکمیل زنجیره ارزش متنوع شود.

وی ادامه داد: شرکت‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی باید قوانین، دستورعمل‌ها و همه رویه‌های موجود در منطقه را رعایت کنند.

شاهمیرزایی افزود: توجه به مسئولیت‌ اجتماعی با توجه به شرایط موجود اهمیت ویژه‌ای دارد و پتروشیمی‌ها باید به تعهدهای خود پایبند باشند.

شاهمیرزایی تأکید کرد: مجتمع‌های پتروشیمی‌ای که می‌خواهند از ۵درصد تخفیف خوراک بهره‌مند شوند، باید ۴۰درصد از درآمد خود را به توسعه صنعت پتروشیمی تخصیص دهند.

شایان ذکر است که شاهمیرزایی، در سفر یک‌روزه به قدیمی‌ترین قطب صنعت پتروشیمی کشور، ضمن بازدید از مجتمع‌های پتروشیمی آبادان، غدیر، فن‌آوران و اسکله‌های صادراتی پایانه‌ها و مخازن، دغدغه شرکت‌های پتروشیمی برای تحقق شعار سال را در نشست تخصصی بررسی کرد.

دیگر خبرها

  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد