Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@02:53:07 GMT

مرزهای مسافری خوزستان همچنان بسته هستند

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۷۷۵۵

مرزهای مسافری خوزستان همچنان بسته هستند

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مقابله با کرونا خوزستان گفت: مرزهای مسافری استان (چزابه و شلمچه) همچنان بسته هستند و مبادلات تجاری با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

ولی الله حیاتی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بخش مسافری مرزهای خوزستان در راستای کنترل بیماری کووید ۱۹ همچنان بسته می باشند اما قسمت تجاری با رعایت پروتکل های بهداشتی فعال و اقدامات پیشگیرانه در اولویت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شیوع بیماری کرونا در خوزستان روند ثابتی طی می‌کند اما لازم است که مردم رعایت پروتکل های بهداشتی، ماسک زدن و عدم حضور در نشست های خانوادگی را جدی بگیرند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مقابله با کرونا خوزستان با اشاره به اینکه محدودیت‌های کرونایی ادارات استان بر اساس رنگ بندی شهرها برقرار است گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا در شهرهای قرمز، یک‌سوم و در شهرهای نارنجی نیمی از کارکنان باید در محل کار حاضر شوند.

وی ادامه داد: در شهرهای قرمز، اصناف گروه یک و در شهرهای نارنجی گروه‌های شغلی یک و ۲ اجازه فعالیت دارند.

حیاتی گفت: تردد خودروها از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است همچنین بنا بر مصوبات قبلی، ورود پلاک‌ های غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی و خروج پلاک‌ های بومی از این شهرها ممنوع است.

بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت ۱۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان نارنجی و هشت شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

لینک کوتاه: asriran.com/003HPh

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شهرهای قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۷۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه هزار نفر در خراسان شمالی مشمول طرح یسنا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مهدی اسلام خواه به خبرگزاری صدا و سیما افزود: اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی در خراسان شمالی بیش از سه هزار مادر را شامل می‌شود.
وی گفت: مادران مشمول این طرح می‌توانند از بسته‌های حمایتی پیش بینی شده که شامل لبنیات، پروتئین، حبوبات، روغن، غلات، مغزی جات، میوه‌جات و سبزیجات و بسته بهداشتی شامل پوشک، شامپو، صابون و شوینده‌های بهداشتی برای کودک و مادر است تا مبلغ حدود ۶۰۰ هزار تومان به صورت رایگان خرید کنند.
به گفته اسلام خواه این اعتبار در حساب سرپرست خانوار‌های مشمول طرح تامین شده و قابل بهره برداری و خرید است و امکان خرید اقلام مورد تایید از طریق تمام فروشگاه‌های طرف قرارداد کالابرگ در دسترس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • خوش خبری برای مادران دارای فرزند شیرخوار در یزد
  • تخصیص بسته غذایی به مادران دارای فرزند شیرخوار
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / ثبت پاک‌ترین آسمان در قزوین
  • سه هزار نفر در خراسان شمالی مشمول طرح یسنا