Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس روابط بین الملل فدراسیون توضیحاتی را در خصوص حق رشد علیرضا جهانبخش و جریمه ۱۰ هزار فرانکی فیفا توضیحات را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، حمیرا اسدی، رئیس روابط بین الملل فدراسیون در مورد اتفاقات هفته گذشته در خصوص علیرضا جهانبخش و اعتراض مدیرعامل داماش پارسه تهران گفت: باشگاه داماش پارسه تهران در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ با ارسال ایمیل درخواست کرد، جهت اخذ سود مکانیسم مشارکت علیرضا جهانبخش شناسه فردی وی که در حال حاضر در باشگاه برایتون انگلیس فعالیت دارد توسط فدراسیون صادرشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیرا اسدی ادامه داد: با توجه به ارجاع موضوع به واحد حقوقی فدراسیون، پیرو جلسات مکرر واحد حقوقی فدراسیون با مسئولین باشگاه در مورد وضعیت ثبتی باشگاه در تاریخ ۱۵/۴/۱۳۹۹ طی نامه ۹۹۵۲۳۷۰ ، رسماٌ به باشگاه داماش پارسه تهران اعلام شد نسبت به ارسال اسناد و مدارک ثبت وروزنامه رسمی و آخرین تغییرات و اساسنامه باشگاه اقدام کنند. همچنین تأکید شد داماش پارسه تهران در سال ۹۶ ثبت شده است، اما هیئت فوتبال استان تهران سوابق علیرضا جهانبخش را در فصول ۸۸-۸۹ و ۸۹-۹۰ در "باشگاه داماش تهران" ثبت کرده است.

رئیس روابط بین الملل فدراسیون هم چنین بیان کرد: پس از دریافت مدارک و مستندات ثبتی باشگاه بر اساس نامه شماره ۴۵۸/۹۹/ح مورخ ۲۵/۴/۱۳۹۹ ، فغانپور رسماً اعلام کرد این مؤسسه در تاریخ۲۸/۳/۱۳۹۶ با عنوان مؤسسه غیرتجاری داماش پارسه تهران ثبت شده است و ارتباطی به باشگاه داماش تهران ندارد. علیرغم اعلام مراتب به باشگاه مذکور باز هم داماش پارسه تهران بر درخواست غیرقانونی خود پافشاری کرده و در تاریخ ۴ مرداماه ۱۳۹۹ درخواست کرد از طریق سیستم TMS فدراسیون نسبت به ارسال شکایت بر علیه باشگاه برایتون جهت اخذ حق مکانیسم مشارکت جهانبخش اقدام شود.

اسدی خاطرنشان کرد: در همین ارتباط و بر اساس موارد اعلام شده از سوی واحد حقوقی فدراسیون، مراتب ادعای غیرقانونی و جعل عنوان باشگاه داماش پارسه تهران رسماً به فیفا اعلام شد.

وی ادامه داد: متأسفانه با وجود جلسات مکرر و اعلام مراتب تخلف به باشگاه، آنها به ارسال ایمیل‌های پی در پی ادامه داده برای درخواست غیرقانونی خود پافشاری کردند و در نتیجه بر علیه فدراسیون در کمیته انضباطی فیفا پرونده ای تشکیل و فدراسیون فوتبال ایران به پرداخت ۱۰ هزار فرانک محکوم شد. در واقع این محکومیت به آبانماه سال گذشته مربوط است.

رئیس کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال عنوان کرد:در نهایت با توجه به عدم توجه باشگاه به اخطارهای کتبی و شفاهی فدراسیون مراتب تخلف باشگاه داماش پارسه تهران در ۱۲ شهریورماه ۱۳۹۹ به کمیته اخلاق اعلام شد.. پس از ارجاع پرونده باشگاه به کمیته اخلاق فدراسیون مدیر عامل باشگاه داماش پارسه تهران طی نامه مورخ ۱۵/۹/۱۳۹۹ شماره ۸۵۹/۱۲۱/د ت اقرار کرده است که باشگاه مذکور در سال ۱۳۹۶ از طریق ثبت شرکت ها به ثبت رسیده و نام های مشابه از جمله داماش گیلان و غیره هیچ ارتباطی به این باشگاه ندارد و پذیرفته است که از سال ۱۳۹۶ شروع به کار کرده و حق مکانیزم مشارکت جهانبخش به این باشگاه تعلق نمی‌گیرد. مدیر عامل باشگاه ضمن مسترد نمودن شکایت خود بر علیه فدراسیون اعلام نموده از کلیه دعاوی خود صرفنظر کرده و در پایان هم درخواست داشت فدراسیون نیز از دعاوی مطرح شده بر علیه این باشگاه صرفنظر کند.

وی گفت: با توجه به اینکه استفاده از عنوان جعلی داماش تهران توسط باشگاه داماش پارسه تهران کاملاً مشهود بوده و محرز است و پافشاری بیش از اندازه باشگاه برای دریافت مطالبات غیرقانونی موجب جریمه ۱۰ هزار فرانکی فدراسیون شده مراتب در کمیته اخلاق فدراسیون در دست رسیدگی است و اقدامات اخیر باشگاه داماش پارسه تهران و سایر افراد نیز به کمیته اخلاق اعلام شده است تا در راستای اقدامات پیشین باشگاه مذکور مورد بررسی لازم قرار گیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش فدراسیون فوتبال ایران علیرضا جهانبخش فدراسیون فوتبال ایران روابط بین الملل فدراسیون علیرضا جهانبخش کمیته اخلاق اعلام شد ۱۰ هزار بر علیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید مستند «پُرتره جهانبخش زمانی» در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از تولید مستند پرتره جهانبخش زمانی از هنرمندان پیشکسوت عرصه فیلم‌سازی این استان خبر داد و گفت: این مستند به نویسندگی و کارگردانی مجید ابراهیمیان تهیه شده است.
شهرام فرجی با بیان اینکه تولید مستند پرتره هنرمندان مؤثر و چهره‌های شناخته شده هنری و ادبی استان برای مستندسازی تاریخ هنر چهارمحال و بختیاری در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است، افزود: در مرحله نخست، تولید مستند پرتره جهانبخش زمانی از هنرمندان و پیشکسوتان حوزه فیلم‌سازی استان از فروردین سال گذشته کلید خورد که این مستند هم‌اکنون آماده پخش است.
وی گفت: پرداختن به ابعاد مختلف زندگی هنری و خانوادگی و آثار این هنرمند پیشکسوت، محور اصلی این مستند پرتره را تشکیل می‌دهد تا بتوان از نگاه وی به فراز و نشیب‌های هنر معاصر استان دست یافت و همچنین از آن برای ایجاد نوعی شناخت بصری مردم از رشته‌های هنری نیز بهره برد.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مجید ابراهیمیان در مقام نویسنده و کارگردان عهده‌دار تولید این اثر به سفارش این اداره کل است، افزود: وحید حسین زاده، علی اسکندری، میلاد غلامی هم به ترتیب به عنوان تصویربردار، صدابردار و تدوینگر در تولید و تهیه این مستند یک‌ساعته همکاری دارند.
فرجی یادآور شد: تولید این دست مستندات به زودی برای دیگر شخصیت‌های هنری و ادبی چهارمحال و بختیاری هم انجام خواهد شد که امید می‌رود با اجرای این طرح، بایگانی غنی و قابل استنادی از این افراد و همچنین تاریخ فرهنگی و اجتماعی استان شکل بگیرد.
جهانبخش زمانی شورابی متولد ۱۳۳۶ و دانش‌آموخته دوره فیلم‌سازی در انگلستان است. پایه‌گذاری گروه کودک و نوجوان در صداوسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، تولید بیش از ۵۰ مجموعه تلویزیونی و فیلم‌های مستند و داستانی، همکاری در تأسیس انجمن سینمای جوان استان و کسب عناوین برتر جشنواره‌های مختلف بخشی از فعالیت‌های این هنرمند پیشکسوت به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • توضیحات زاکانی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین
  • توضیحات زاکانی در خصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت
  • حمایت بورل از رژیم صهیونیستی
  • توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک زندانی/ ماجرای قرص‌های داخل گچ پا چیست؟
  • توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک متهم هنگام انتقال به صحنه جرم
  • تلاش دولت سیزدهم به مهار تورم و توسعه روابط بین‌الملل منجر شد
  • محکومیت سپاهان و شمس آذر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • تولید مستند «پُرتره جهانبخش زمانی» در چهارمحال و بختیاری