Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، در قالب طرح ضیافت مهر رئیس کل دادگستری، دادستان، مدیرکل زندان‌های استان، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان و جمعی از مسئولین قضایی از منزل چند خانواده نیازمند مددجویان بازدید کردند.

در این بازدیدها مشکلات معیشتی خانواده‌ها بررسی و علاوه بر رایزنی در زمینه تسهیل دراشتغال افراد واجد شرایط در این خانواده ها، سبد کالا به ارزش پنج میلیون ریال به هر خانواده تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح با مساعدت خیرین یزدی ۵۰۰ سبد کالا به ارزش حدود ۲.۵ میلیارد ریال تهیه و جهت توزیع به خانواده‌های زندانیان نیازمند در اختیار انجمن حمایت از زندان قرار گرفت.

کاظمی‌نژاد مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان یزد در حاشیه این بازدید اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های ناشی از بحران بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت مددجویان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام جمعیت برنامه توزیع به صورت تدریجی و با زمان بندی مناسب و متناسب با شرایط و وضعیت شهرستان‌ یزد صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به این‌که کالای معیشتی برای تمام مددجویان تهیه و مطابق برنامه زمان‌بندی توزیع می‌شود، افزود: انتظار می‌رود خانواده‌ها از تجمع و مراجعه غیر ضروری به دفتر انجمن حمایت اجتناب نمایند.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان یزد به روش‌های مشارکت در این طرح اشاره کرد و گفت: مشارکت در این طرح از طریق مراجعه حضوری به دفتر انجمن و یا واریز به شماره حساب ۰۱۰۵۵۰۹۵۰۹۰۰۱ نزد بانک ملی خواهد بود.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: کاظمی نژاد استان یزد طرح ضیافت مهر زندانیان نیازمند انجمن حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز گفت: در سال ۱۴۰۲ رقمی معادل ۴۸ میلیارد تومان صرف خرید، احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مازیار محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز در زمنیه تامین مسکن برای مددجویان اظهار داشت: آنچه که در سال گذشته در بخش مسکن مددجویی انجام شده از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیرین، زکات، آورده مددجو، وام قرض‌الحسنه بوده است.

وی اضافه کرد: طی یکسال گذشته 32 مورد کمک به خرید، 99 مورد احداث و تکمیل و کمک به احداث فضاهای جانبی مسکن شهری و روستایی و 962 مورد کمک به تعمیر به خانواده‌های تحت حمایت ارائه‌شده است.

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه کمک به خرید مسکن در مناطق شهری 50 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود است، گفت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی ازجمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، گازکشی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و ... مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

محمدی با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی