Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا فاضل شامگاه جمعه در گفتگوی خبری اظهارکرد: تعداد بستری های کرونایی گلستان نسبت به روز گذشته ۵۵ نفر کمتر شده و به ۵۵۲ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: هم اکنون شهرهای گرگان، مینودشت و گالیکش در وضعیت قرمز، گنبدکاووس، علی آبادکتول، آزادشهر، کردکوی، بندرگز و کلاله در وضعیت نارنجی و شهرهای مراوه تپه، آق قلا، رامیان، بندرترکمن و گمیشان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: برای ادامه روند کاهشی کرونا در استان نیازمند همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم.

فاضل در خصوص رده سنی مبتلایان کرونا از آغاز شیوع تاکنون بیان کرد: ۵۴ درصد مبتلایان کرونایی گلستان بیش از ۵۵ سال، ۳۹ درصد بین ۱۵ الی ۵۵ سال و هفت درصد کمتر از ۱۵ سال سن دارند.

کد خبر 5201381

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان عبدالرضا فاضل دانشگاه علوم پزشکی گلستان ویروس کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا واکسن کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا ماه مبارك رمضان عکس استانها اردبیل کمک مومنانه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران

سید حسین طباطبایی مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد، از آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری بندرعباس _ تهران خبرداد و گفت: ۳ مصدوم این حادثه بستری در بخش تخصصی و  ما بقی مصدومان مرخص شده اند.

وی با اشاره به مصدومان بستری در بیمارستان افزود: سیما ساعی شکستگی ترقوه، تروما به سینه، در بخش ارتوپد، محمد رضا زهیبه دلیل شکستگی زانو در بخش ارتوپد و جعفر حسن زاده به دلیل شکستگی دنده  در بخش جراحی بستری بودند.

طباطبایی ادامه داد: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که  هفت مصدوم به بیمارستان شهید صدوقی (ره) و چهار مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم تداوم یابد
  • زمین لرزه فاضل آباد گلستان را لرزاند
  • وزارت اقتصاد: تداوم روند کاهشی تورم دور از دسترس نیست
  • افزایش ۳۷ درصدی بستری شدگان در کردستان طی ایام نوروز
  • وزارت اقتصاد:تداوم روند کاهشی تورم دور از دسترس نیست
  • روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار
  • ادامه روند کاهشی نرخ بهره بین بانکی در سال جدید + جدول
  • روند کاهشی قیمت طلا و سکه ادامه دارد/ کاهش تقاضا برای خرید طلا در بازار