Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@09:19:37 GMT

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد، تیمی با ریشه و با اصالت است

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۸۹۱۵

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد، تیمی با ریشه و با اصالت است

به گزارش ایرنا، در بخشی از این بیانیه آمده است: خیبر در جام حذفی صنعت نفت آبادان را هم شکست داد، اما در ۲ هفته اخیر ملوان و صنعت نفت بعد از شکست در برابر خیبر به داوری ها معترض شدند و حتی صحبت هایی مطرح شده که داوری ها به سود این تیم جهت دار است.
بیانیه می افزاید: خیبر خرم آباد، تیمی با ریشه و با اصالت است که سال هاست لرتبارها به آن عشق می ورزند و با این تیم زندگی می کنند، مکتبی اصیل و پاک که اگر واکاوی دقیق تری به چهره های ماندگارش بیاندازیم، خواهیم دید که چه مردان و ستاره های بزرگی در این باشگاه با ریشه و اصیل نقش ایفا کرده و چه ستاره های بزرگ و جوانمردی به فوتبال ایران معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش دیگر بیانیه آمده است: بدون تردید خیبر شناسامه اش بر پایه اصالت و جوانمردی در خطه لرستان و حتی فوتبال ایران زمین بنا شده است، تیمی که قلب میلیون ها هوادار به عشق آن می تپد، تپش هایی که در دهه ۶۰ و در روزهایی که خیبر برای لرتبارها دلبری می کرد به اوج خود رسیده بود و بعدها به خاطر برخی کج سلیقگی ها به انزوا کشیده شد، اما حالا گویی دوباره مکتب خیبر جان تازه ای گرفته و می خواهد مثل همان سال های دور هنرنمایی کند.

بیانیه می افزاید: خیبر می خواهد برای شادی دل میلیون ها هوادار عاشقش با همان مکتب بازی جوانمردانه اش خاطرات خوش دهه ۶۰ را زنده کند و این اراده و میل به بازگشت را می توان در نتایج اخیر خیبر در مسابقات نیم فصل دوم لیگ دسته اول را مشاهده کرد.
بیانیه ادامه می دهد: سرلوحه کار خیبر همان فوتبال پاک و بازی جوانمردانه است، اما گویا در این مسیر عده ای با ادعاهای واهی و افتراهای نابجا سنگ پراکنی علیه خیبر را کلید زده و پس از چند پیروزی پیاپی به ویژه بعد از برتری قاطع مقابل ملوان سنگ پراکنی ها و هجمه های ناعادلانه به اوج رسید، جایی که خیبر با تکیه بر فداکاری بازیکنانش و با درایت کادر فنی اش در انزلی به پیروزی دست یافته بود، مورد تاخت و تازهای ناعادلانه و البته کاملا نادرست قرار گرفت و شاید به خاطر همین هجمه ها بود که اصل داستان و شکست خانگی ملوان در انزلی نادیده گرفته شد!!!!
بیانیه می افزاید: در سفر به انزلی، خیبر به طرز عجیب و ناعادلانه ای مورد حمله قرار گرفت، اما سیاست مدیران و کادر فنی خیبر  به دلیل حساسیت بازی با صنعت نفت آبادان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی سیاست سکوت بود و ما به همین دلیل بود که در آستانه دیدار با نفت آبادان مقابل تمامی افتراها و فرافکنی ها سکوت کردیم، چرا که دوست نداشتیم، قطار در حال حرکت خیبر را به خاطر شیطنت دیگران از ریل خارج کنیم و خوشبختانه همین درایت نتیجه داده و خیبر مقابل نفت آبادان لیگ برتری با صلابت بازی کرد و به پیروزی رسید.

در بخش دیگر بیانیه آمده است: پیروزی مقابل نفت آبادان می تواند پاسخ محکم تری علیه حاشیه سازان علیه خیبر باشد، علیه آنهایی که شناختی از مکتب خیبر نداشته و ندارند، آنهایی که نمی دانند در مکتب لرتبارها هرگز فلسفه جوانمردی قربانی نتیجه نمی شود و اگر امروز خیبر همچنان زنده مانده، به خاطر همین ریشه پایمردی و جوانمردی است.
بیاینه می افزاید:  به هواداران لرتبار عزیز خیبر می گوییم؛ ما نفس های گرم تان را بیش از گذشته احساس می کنیم و به عشق همین وابستگی های عاشقانه تان به تیم محبوب تان تا آخرین لحظه و  با غیرت مثال زدنی به راهمان ادامه خواهیم چون این دلبستگی دو طرفه است و ما امیدواریم با توکل به خداوند بزرگ به زودی در کنار شماها جشن بزرگی را بر پا کنیم.

برچسب‌ها خیبر خرم آباد خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خیبر خرم آباد خرم آباد لرستان خیبر خرم آباد خرم آباد لرستان اخبار کنکور نفت آبادان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!

روماریو در 58 سالگی باز هم پا به توپ می‌شود.

طرفداری | روماریو، اسطوره فوتبال برزیل و مهاجم سابق بارسلونا در 58 سالگی برای باشگاهی در برزیل به میدان خواهد رفت.

با اعلام روماریو در شبکه‌های اجتماعی، او نام خودش را به عنوان یکی از بازیکنان باشگاه آمریکا RJ در لیگ دسته دو ریو دو ژانیرو ثبت کرده، باشگاهی که ریاست آن را بر عهده دارد. این اسطوره 58 ساله در بازی‌های آینده آمریکا RJ برای این تیم به میدان خواهد رفت. گفتنی است پسر او، رومارینیو نیز برای تیم آمریکا RJ بازی می‌کند و روماریو فرصت هم بازی شدن با فرزند خود را دارد. روماریو در X (توییتر سابق) نوشت:

حال آماده هستم تا به آمریکا RJ محبوبم در چندین بازی کمک کرده و همچنین، رویای بازی در کنار پسرم را محقق کنم. ورزشکاران و بازیکنان فوتبال اندکی این فرصت را داشته‌اند که در کنار پسر خود بازی کنند و من در 58 سالگی، هنوز در فرمی فوق العاده قرار دارم. امیدوارم او گاهی به من پاس دهد و با من بازی کند، تا بتوانم بهترین گلزن بمانم.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • (عکس) بالاخره سردار آزمون در رم آفتابی شد
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران طرفدار چه تیمی است؟!
  • صدرنشین لیگ دسته اول در اندیشه راه اندازی تیم فوتبال بانوان
  • هفته ۲۷ لیگ یک فوتبال؛ شکست خیبر صدرنشین در روز توقف چادرملو
  • لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی
  • سایپا نوار پیروزی‌های خیبر صدرنشین را پاره کرد
  • شکست خیبر برابر سایپا/ چادرملو در گیلان متوقف شد
  • جهان فوتبال به یک رقابت بزرگ جدید احتیاج دارد
  • خیبر خرم‌آباد در اندیشه صعود به لیگ برتر/ جدال با سایپا برای تداوم صدرنشینی