Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@16:47:53 GMT

صعود تراکتور به مرحله حذفی لیگ قهرمانان قطعی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۹۶۷۷

صعود تراکتور به مرحله حذفی لیگ قهرمانان قطعی شد

تیم فوتبال تراکتور به عنوان سومین نماینده ایران در کنار استقلال و پرسپولیس راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش مشرق، شاگردان رسول خطیبی از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند.  با توجه به نتایج رقم خورده در گروه A تیم تراکتور به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

مسابقات هفته ششم و پایانی  مرحله گروهی گروه A رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۳:۳۰ امشب به وقت تهران میان تیم‌های فوتبال استقلال تاجیکستان و آجی ام کا(آلمالیق ازبکستان) و الهلال عربستان و شباب الاهلی امارات برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های گروه A در حالی به مصاف هم رفتند که استقلال تاجکستان و الهلال عربستان هر کدام با ۱۰ امتیاز به ترتیب در جایگاه اول و دوم جدول این گروه قرار دارند و نتایجی که برابر حریفان خود کسب می‌کنند، تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی رقابت‌ها را مشخص خواهد کرد.

نکته جالب اینکه دیدار رفت دو تیم استقلال تاجیکستان و الهلال عربستان با نتیجه ۳ بر یک به سود نماینده عربستان پایان یافت اما در دیدار برگشت نماینده تاجیکستان شگفتی آفرید و ۴ بر یک از سد الهلال عبور کرد تا در صورت هم امتیاز شدن، این استقلال تاجیکستان باشد که به دلیل کسب نتیجه بهتر در مسابقه رو در رو، به مرحله بعدی صعود کند.

نیمه نخست مسابقات دو تیم یعنی استقلال تاجیکستان برابر آجی ام کا و الهلال مقابل شباب الاهلی امارات با تساوی بدون گل به پایان رسید تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی در نیمه دوم مشخص شود.

در دقیقه ۵۴ دیدار تیم‌های الهلال عربستان و شباب الاهلی امارات، در حالی که نماینده عربستان برای به ثمر رساندن گل تلاش می‌کرد در یک برخورد در محوطه جریمه الهلال، داور به سود شباب الاهلی اعلام ضربه پنالتی کرد که «دا کروز» دروازه حریف را گشود و نماینده امارات یک بر صفر از الهلال پیش افتاد.

جالب اینکه در دیگر دیدار این گروه در دقیقه ۶۷، این آجی ام کا بود که توسط پولوونف یک بر صفر از استقلال تاجیکستان پیش افتاد تا همه چیز بین دو تیم بالای جدول در این گروه مساوی باشد.

در ادامه دیدار استقلال تاجیکستان و آجی ام کا، نماینده تاجیکستان نه تنها نتوانست گل خورده را جبران کند بلکه در دقیقه ۷۹ توسط یووان جوگیچ گل دوم را نیز از آلمالیق دریافت کرد.

در دقیقه ۸۷، زویروف بازیکن استقلال تاجیکستان یکی از دو گل خورده را جبران کرد اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

در دیگر دیدار این گروه، شباب الاهلی امارات توسط سانکور گل دوم را هم برابر الهلال عربستان به ثمر رساند و آب پاکی را روی دست نماینده عربستان ریخت.  

در نهایت، الهلال عربستان ۲ بر صفر برابر شباب الاهلی و استقلال تاجیکستان ۲ بر یک مقابل آجی ام کا شکست خورد که با این نتایج استقلال تاجیکستان و الهلال عربستان ۱۰ امتیازی باقی ماندند و نماینده تاجیکستان به دلیل کسب نتیجه بهتر برابر الهلال مجوز صعود به مرحله بعد را دریافت کرد.

جالب اینکه با شکست ۲ بر صفر الهلال عربستان برابر شباب الاهلی امارات، صعود تراکتور یکی از نماینده‌های کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله بعدی این رقابت‌ها به عنوان یکی از تیم‌های دوم برتر قطعی شد.

جدول گروه A لیگ قهرمانان آسیا

استقلال تاجیکستان/ ۶ بازی / ۱۰ امتیاز

الهلال عربستان      / ۶ بازی / ۱۰ امتیاز

شباب الهلی امارات/ ۶ بازی / ۷ امتیاز

آجی ام کا            / ۶ بازی /  ۷ امتیاز

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فایل صوتی ظریف فوتبال تراکتور لیگ قهرمانان آسیا استقلال تاجیکستان شباب الاهلی امارات لیگ قهرمانان آسیا الهلال عربستان مرحله بعدی ۱۰ امتیاز بر صفر ۶ بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ

در شبی که باواریایی‌ها به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند، سنگربان‌شان هم موفق به ثبت رکوردی تحسین‌برانگیز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیروزی یک بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال بایرن مونیخ برابر آرسنال در آلیانتس آره‌نا در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک رکورد جدید برای مانوئل نویر درازه‌بان تیم میزبان همراه بود.

کاپیتان کهنه‌کار باواریایی‌ها با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در این بازی ضمن کمک به نماینده آلمان برای صعود به مرحله بعدی، رکورد بیشترین کلین‌شیت یا همان بازی بدون گل خورده در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را جابه‌جا کرد.

این پنجاه‌و‌هشتمین باری بود که نویر در لیگ قهرمانان اروپا، اجازه عبور توپ از خط دروازه‌اش را نمی‌داد و به این ترتیب رکورد قبلی که در اختیار ایکر کاسیاس، سنگربان پیشین تیم‌های پورتو و رئال مادرید بود را شکست.

بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید

 

وی پس از بازی گفت: امشب یکی از خاص‌ترین شب‌هایی بود که ما در فوتبال آره‌نا مونیخ (آلیانتس آره‌نا) تجربه کردیم. جو ورزشگاه، هواداران، حمایت آنها و همه چیز فوق‌العاده بود اما از همه مهمتر نظمی بود عملکرد ما داشت و به نظرم دلیل پیروزی‌مان هم همین بود. خوشحالیم که به دور بعدی راه پیدا کردیم. فکر می‌کنم نکته کلیدی درباره نقش من در این تیم پیدا کردن تعادل و توازن مناسب و دست نزدن به ریسک‌های فراوان است. بعد از آن باید به بازیسازی از دفاع با دادن پاس‌های مناسب کمک کنم تا موقعیت‌هایی خطرناک روی دروازه حریف ایجاد شود. به عقیده من، ایجاد تعادل بین خطوط تیم‌ دلیل اصلی پیروزی‌مان در این بازی بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال
  • شانس بالای صعود بارسلونا و اتلتیکو مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا