Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@09:42:48 GMT

اوبلاک احتمال بازی در لیگ برتر را رد نکرد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۹۷۲۲

اوبلاک احتمال بازی در لیگ برتر را رد نکرد

خبرگزاری میزان – یان اوبلاک که در سال‌های اخیر از او به عنوان یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان یاد شده و شایعات زیادی درباره آینده حرفه‌ای‌اش مطرح است، در تازه‌ترین اظهارنظرش درباره احتمال بازی در لیگ برتر انگلیس گفت: نمی‌دانم آینده برایم چه چیزی را رقم خواهد زد، اما اطمینان دارم در هر لیگی که بازی کنم، می‌توانم عملکرد خوبی داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما نمی‌دانید که در آینده چه اتفاقی برای‌تان خواهد افتاد.

اخیراً نشریه «دیلی‌میل» انگلیس گزارش داده بود؛ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نسبت به خدمت گرفتن یان اوبلاک از اتلتیکومادرید علاقه‌مند است و این دروازه‌بان اسلوونیایی را به عنوان یکی از اهداف اصلی نقل‌وانتقالاتی خود در نظر دارد.

اوبلاک ۲۷ ساله تابستان اخیر در آستانه پیوستن به چلسی بود، اما باشگاه اتلتیکومادرید حاضر نشد به چلسی بابت رقم فسخ ۱۰۹ میلیون پوندی این دروازه‌بان اسلوونیایی تخفیف دهد و در نهایت این انتقال شکل عملی به خود نگرفت.

او که در سال ۲۰۱۴ از بنفیکا به سرخ و سفیدپوشان مادریدی پیوست، تاکنون با اتلتیکومادرید یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، یک قهرمانی در لیگ اروپا و یک قهرمانی در سوپرجام اروپا را تجربه کرده، تا سال ۲۰۲۳ تحت‌قرارداد این باشگاه اسپانیایی است. بیشتر بخوانید: کاپیتان چلسی در رادار اتلتیکومادرید

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۹۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد

درخشش اودگارد در مقابل چلسی، یادآور بازی‌های مسوت اوزیل در جمع توپچی‌ها بود.

طرفداری | کاپیتان اودگارد یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرای آرسنال در این فصل بوده است.

آرسنال در دیداری جذاب و نفس‌گیر، چلسی را با نتیجه 5-0 شکست داد و به صدر جدول لیگ برتر انگلستان صعود کرد. در این بازی، مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، عملکردی فوق‌العاده از خود به نمایش گذاشت و هشت موقعیت گلزنی را برای تیمش خلق کرد. او همچنین دو پاس گل نیز برای هم‌تیمی‌هایش در بازی مقابل چلسی ارسال کرد. کاپیتان توپچی‌ها با درخشش خود در بازی برابر چلسی آمارهای جالب‌توجهی را به نام خودش به ثبت رسانده است.

عملکرد مارتین اودگارد در بازی مقابل چلسی بیشترین خلق موقعیت در یک بازی لیگ برتر برای آرسنال پس از مسوت اوزیل (8) بیشترین لمس توپ (82) بیشترین پاس در یک سوم پایانی زمین (34) بیشترین برد در دوئل‌ها (8) بیشترین دریبل موفق (3) بهترین بازیکن زمین از هواسکورد با نمره 9.8

بیشتر بخوانید:

آرسنال 5-0 چلسی؛ آواز مهیب در قلب شهر قرمز تحقیر پوچتینو در امارات؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!

عملکرد اودگارد در این بازی یادآور بازی‌های مسوت اوزیل، هافبک سابق باشگاه آرسنال بود. اوزیل در سال ۲۰۱۵ در مقابل ساندلند ۱۲ موقعیت برای بازیکنان آرسنال خلق کرده بود تا حال کاپیتان اودگارد پس از هشت فصل یاد او را بار دیگر برای هواداران آرسنال زنده کند.

پیروزی در این بازی برای آرسنال اهمیت زیادی داشت. آنها با این پیروزی موقتا به صدر جدول لیگ برتر صعود کردند تا امیدهای خود را برای کسب عنوان قهرمانی زنده نگه دارند. عملکرد اودگارد در این بازی نشان داد که او به معنای واقعی کلمه یک رهبر تمام عیار برای توپچی‌هاست. او با هوش، خلاقیت و تکنیک خود، یکی از بهترین بازیکنان آرسنال و لیگ برتر انگلستان در حال حاضر است.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ان هتوی به آرسنال کمک کرد، چلسی در حد کاغذ خیس هم مقاوم نیست
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • پیش بازی آرسنال - چلسی؛ دو همشهری، دو هدف متفاوت و منافع همیشه در تضاد