Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین سنگ چاپ بازیگر سینما و تلویزیون که اخیرا سریال لیسانسه ها را روی آنتن داشت در خصوص فعالیت حرفه ای اش در این روز های اخیر با برنا گفت و گو کرد که در ادامه می خوانید.

افشین سنگ چاپ در این خصوص که این روز ها مشغول چه کاری است آیا اثر جدیدی دردست دارد یا خیر به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: در حال حاضر در یک سریال به نام «روزهای آبی» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی که یک ملودرام اجتماعی است حضور دارم و به طور کل سرپرست گروه کارگردانی هستم و ایفای نقش می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«روزهای آبی» درباره خانواده‌ای است که در شرایط مالی سخت قرار می‌گیرند و مجبور می‌شوند تا در روستایی ساکن شوند و ارتباط آن‌ها با اهالی روستا ماجرایی کمدی و تا حدودی فانتزی را پدید می‌آورد. زندگی خانواده‌ای‌ که با توجه به مشکلات مالی پدر و فرار از طلبکارها، مجبور به تجربه زندگی در روستای مادری‌شان می‌شوند و این آغاز چالش‌های تلخ و شیرین آن‌ها در روستا است.

این سریال باید بعد از عید فطر شروع به پخش شود و ما باید سعی کنیم که تا آن زمان، فیلمبرداری «روز های آبی» به پایان برسد.

افشین سنگ چاپ در این خصوص که کرونا در زندگی حرفه ای چه تاثیرات مثبت و چه تاثیرات منفی داشته است اظهار کرد: کرونا از هر لحاظ تاثیر منفی گذاشته است ارتباطات و رفت و آمد ها را محدود کرده است و علاوه بر آن موجب تنش و اضطراب در افراد می شود به این دلیل که خدایی ناکرده به این بیماری دچار نشویم.

به نظر من همه عاملین سینما و تلویزیون خط مقدم هستند چرا که موجبات سرگرمی مردم را فراهم می کنند و باعث می شوند که مردم در خانه بمانند.

در دوران کرونا از تمامی کادر درمان تقدیر شد اما از هیچ یک از دوستان و عوامل فیلمسازی و سریال سازی از لحاظ تبلیغاتی تقدیر و تشکر نشد درحالی که ما هم موازی با آن ها کار تولید کردیم و اگر در حال حاضر کانال های تلویزیون را بالا و پایین کنید هر شبکه در حال پخش فیلم و سریال است. دوستان با تمام قوا در حال کار کردن هستند و بی توجه به کرونا در حال ادامه دادن به تولیدات خود هستند. به همین دلیل ما نیز عزم خود را جزم کردیم که موجبات نشستن مردم در خانه را فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر مشکلات مالی عید فطر سینما و تلویزیون درمان تلویزیون تلویزیون عید فطر سینما سریال بازیگر افشین سنگ چاپ کرونا محمدرضا حاجی غلامی روزهای آبی ملودرام اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبردهای نیروهای ورماخت در جنگ جهانی دوم / چالش ترجمه در ارتباطات بین فرهنگی / عاداتی که باعث طول عمر می‌شود / آیا با استفاده از موبایل سرطان می‌گیریم؟

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

 

نبردهای نیروهای ورماخت در جنگ جهانی دوم

«ورماخت | Wehrmacht» به معنای لغوی نیروی دفاعی، عنوان اطلاقی به نیرو‌های مسلح یکپارچه کشور آلمان در دوره رایش سوم از سال ۱۹۳۵ تا ۱۹۴۵ بود. پس از جنگ جهانی اول و انعقاد پیمان ورسای، آلمان وادار به محدود نگاه داشتن شمار قوای نیروی زمینی خود به صد هزار تن و نیروی دریایی خود به پانزده هزار تن شد. داشتن توپخانه سنگین برای نیروی زمینی آلمان ممنوع شده، خدمت وظیفه عمومی ملغی و نیروی هوایی این کشور نیز منحل گردید. آلمان نیروی مسلحی با نام «رایشسور» به رهبری هانس فن زکت و بهترین و خبره‌ترین نیروهایش تشکیل داد. بر مبنای بند ۱۶۰ پیمان ورسای، این کشور باید از رایشسور انحصارا جهت «حفظ نظم درون اراضی آلمان و به عنوان پلیس مرزی» استفاده می‌نمود. این تعریف از کارایی که قصد داشت، نیروی زمینی آلمان را صرفاً به یک نیروی پلیس بدل کند، هیچگاه در آلمان مورد پذیرش واقع نشد. ورماخت پس از زیر پا نهاده شدن محدودیت‌های اعمال شده توسط پیمان ورسای، با استفاده از هسته و ساختار رایشسور پدید آمد و به سرعت گسترش یافت. ورماخت توسط ستادی با نام فرماندهی عالی ورماخت، هدایت و شامل هیر (نیروی زمینی)، کریگسمارینه (نیروی دریایی) و لوفت‌وافه (نیروی هوایی) می‌شد. مجموعا حدود ۱۸ میلیون تن در طول حیات آن در ورماخت خدمت کردند. تصاویر رنگی از نبرد‌های نیرو‌های ورماخت در جنگ جهانی دوم را می‌بینید.  

 

 

چالش ترجمه در ارتباطات بین فرهنگی

عموما ترجمه نیازمند یک درک عمیق از آداب فرهنگی و اجتماعی زبان مبدا و مقصد است و صرفا مهارت زبانی برای ترجمه کافی نیست. مترجمان باید علاوه بر قواعد دستوری زبان مقصد، عادات و رفتارهای فرهنگی افرادی که به آن زبان صحبت می‌کنند را به خوبی بشناسند. در این ویدیو در یک سخنرانی در دانشکده اقتصاد دانشگاه استنفورد به مسائل و مشکلات ترجمه و ارتباطات بین فرهنگی پرداخته شده و با ذکر مثال های واقعی، راه‌کارهایی برای جلوگیری از سوءتفاهمات میان فرهنگی ارائه می‌شود. 

 

 

عاداتی که باعث طول عمر می‌شود

زندگی جاودانه داشتن همیشه آرزوی دیرینه بشر بوده است، در حالی که هنوز دانشمندان راهی برای داشتن زندگی جاودانه کشف نکرده اند، تحقیقات روی کسانی که بیشتر از صد سال زندگی کرده اند، نشان داده با اصلاح سبک زندگی و پرورش یکسری عادات در خودمان می‌توانیم طول عمرمان را به طور چشمگیری افزایش دهیم. در این ویدیو چند عادت خوب که به شما کمک می‌کند، زندگی سالم تر و طولانی تری داشته باشید، می‌بینید. 

 

 

آیا با استفاده از موبایل سرطان می‌گیریم؟

همیشه این تصور بوده که استفاده از گوشی‌های تلفن همراه باعث سرطان می‌شود. تحقیقات جدید دانشمندان روی گروهی از موش ها نشان داده که می‌تواند ارتباطی بین این دو باشد؛ ولی شواهد کافی برای اثبات آن وجود ندارد. آیا در زندگی روزمره که توسط این امواج احاطه شده‌ایم، باید نگرانی سلامت خویش باشیم؟ برای اطلاعات بیشتر این ویدیو را ببینید. 

دیگر خبرها

  • نبردهای نیروهای ورماخت در جنگ جهانی دوم / چالش ترجمه در ارتباطات بین فرهنگی / عاداتی که باعث طول عمر می‌شود / آیا با استفاده از موبایل سرطان می‌گیریم؟
  • اجتماع دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه علیه اسرائبل
  • امسال ۲۷ هزار کادر درمان و ۷۰ هزار معلم جذب خواهند شد/ از صاحبخانه‌های بی‌انصاف مالیات دریافت می‌شود
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ امسال ۲۷ هزار کادر درمان و ۷۰ هزار معلم جذب خواهند شد
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ امسال 27 هزار کادر درمان و 70 هزار معلم جذب خواهد شد
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ تکلیف جذب کادر درمان مشخص شد
  • بالا رفتن سن ازدواج جوانان از چالش‌های جدی در سطح کشور است
  • عروسک‌هایی که شادی و نشاط ارمغان آوردند
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • پناه بردن کودک گمشده سه ساله در اهواز به ماموران آتش‌نشانی