Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-18@23:18:26 GMT

کیوان مقدم مدیر هنری «موسی» شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۱۲۶۴

کیوان مقدم مدیر هنری «موسی» شد

کیوان مقدم طراح صحنه سینمای ایران به عنوان مدیر هنری سریال حضرت موسی (ع) انتخاب شده است و این روز‌ها با ابراهیم حاتمی‌کیا همکاری دارد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کیوان مقدم طراح صحنه سینمای ایران است که سال‌ها با کارگردانان مختلفی همکاری داشته و به تازگی به سریال الف فاخر «موسی» پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سال گذشته ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان مطرح سینمای ایران به‌عنوان کارگردان نهایی سریال انتخاب و مشغول بازنویسی متن فیلمنامه این سریال شد.

حالا در جدیدترین خبر‌ها از این پروژه تلویزیونی فاخر کیوان مقدم به عنوان مدیر هنری آن انتخاب شده است که در سخنان کوتاهی با تأیید این خبر به خبرنگار مهر بیان کرد: پروژه «موسی (ع)» ظرفیت و حجم بالایی برای بهره‌گیری از جلوه‌های ویژه را دارد بنابراین، جلسات متعددی را در این روز‌ها با متخصصان این حرفه برای تلفیق دکور‌های واقعی و مجازی خواهم داشت.

کیوان مقدم سابقه دریافت ۲ سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر دارد که به خاطر فیلم «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی و «غلامرضا تختی» به کارگردانی بهرام توکلی بوده است.

مقدم البته با کارگردانان شاخصی همکاری داشته و از جمله آن‌ها می‌توان به اصغر فرهادی در فیلم‌های «فروشنده» و «جدایی نادر از سیمین» اشاره کرد. او همچنین در تلویزیون در طراحی صحنه مجموعه‌های محمد رحمانیان از جمله «نیمکت» همکاری داشته است و طراحی سریال «سرزمین کهن» مجموعه تاریخ معاصر به کارگردانی کمال تبریزی که هنوز موفق به پخش نشده است از دیگر تجربه‌های اوست.

سریال حضرت موسی (ع) به همراه «سلمان فارسی» دو پروژه بزرگ تلویزیون هستند که یکی این روز‌ها به کارگردانی داوود میرباقری در حال تصویربرداری است، اما هنوز تولید دیگری کلید نخورده است. ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردانی و سید احمد میرعلایی تهیه‌کنندگی پروژه «موسی (ع)» را بر عهده دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کیوان مقدم سینما و تئاتر ابراهیم حاتمی کیا کیوان مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از مجتمع آبرسانی شیخ موسی از پیشرفت ۷۹.۸۸ درصدی طرح آبرسانی ملی به روستاهای شیخ موسی در شهرستان بابل در فاز اول پروژه محرومیت زدایی خبر داد.

وی با بیان اینکه مجتمع آبرسانی شیخ موسی بابل شامل ۶ روستا با برخورداری ۶۲۵۰ خانوار است، گفت: عملیات احداث ۱۰ باب مخزن ذخیره به حجم ۱۷۰۰ متر مکعب به اتمام رسید و ۲ مخزن دیگر در مجموع به ظرفیت ۱۵۰ متر مکعب نیز درحال ساخت است.

وی ادامه داد: تا کنون ۴ کیلومتر خط انتقال و ۳۷ کیلومتر شبکه توزیع و یک مورد طرح برق در این پروژه به اجرا درآمد.

مدیرعامل آبفا مازندران، اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را ۱۷۱ میلیارد ریال و اعتبار مورد نیاز را ۳۸۰ میلیارد ریال دانست.

کد خبر 6079962

دیگر خبرها

  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • تلویزیون دستمزد نجومی می‌دهد؟
  • دستمزد نجومی بازیگران تلویزیون؛ شایعه یا واقعیت؟
  • «موسی» و «پایتخت» امسال ساخته می‌شوند؟
  • نگاهی به افعی تهران و قاتلان سریالی
  • آخرین خبرها از ساخت پایتخت ۷ / دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • آخرین خبر‌ها از ساخت «پایتخت ۷»؛ دستمزد نجومی سلبریتی‌ها
  • رایزنی‌های فشرده برای ساخت پایتخت ۷ کلید خورد + جزئیات
  • «موسی» و «پایتخت» امسال ساخته می‌شوند؟
  • تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد