Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@21:34:12 GMT

دستگیری ۱۰ نفر از عناصر داعش طی سال گذشته در کرمان

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۱۵۲۹

دستگیری ۱۰ نفر از عناصر داعش طی سال گذشته در کرمان

دادستان کرمان گفت: این ۱۰ نفر قصد انجام اقدامات ضد امنیتی از قبیل اقدامات ایضایی، گروگان گیری، اخاذی، ترور و سایر اقدامات ضد امنیتی را داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دادخدا سالاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برقراری امنیت پایدار برای کرمان و با اقدامات اداره کل اطلاعات استان کرمان و همکاری دستگاه قضائی در سال قبل قریب ۱۰ نفر از عناصر تکفیری و ضدانقلاب در استان کرمان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این افراد قصد انجام اقدامات ضد امنیتی از قبیل اقدامات ایضایی، گروگان گیری، اخاذی، ترور و سایر اقدامات ضد امنیتی را داشتند.

سالاری بیان کرد: تاکنون هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از وجوه نقد از قاچاقچایان مواد مخدر در استان کشف و توقیف شده است.

دادستان کرمان ادامه داد: ۳۱ باب منزل مسکونی، مغازه و مقداری سهام و مزرعه و ۱۲۴ دستگاه انواع خودروهای سبک و سنگین از قاچاقچیان کشف و توقیف شده است.

وی با اشاره به انهدام ده‌ها باند سازمان یافته جرایم مواد مخدر افزود: پرونده افراد ضد انقلاب و تکفیری در دستگاه قضائی در حال رسیدگی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: داعش سالاری دادستان کرمان اقدامات ضد امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۱۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی ۶۰ میلیاردی در کرمان، توقیف شد

سرهنگ امین یادگارنژاد گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی براساس اقدامات اطلاعاتی از تردد یک دستگاه لندکروزر فاقد مدارک در سطح شهر مطلع و این خودرو را در یکی از نقاط شهر کرمان توقیف کردند.

وی افزود: در بررسی مدارک ارائه شده از سوی راننده این خودرو مشخص شد این اسناد مربوط به خودروی دیگری است، از این رو این خودرو توقیف و راننده آن برای تعیین تکلیف به مرجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان تصریح کرد: ارزش این خودرو ۶۰ میلیارد ریال تعیین قیمت و به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی انتقال داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فرماندهی انتظامی استان در تمامی حوزه های امنیتی، انتظامی و ترافیکی کارنامه درخشانی دارد
  • کاهش ۷ درصدی تردد در تعطیلات نوروزی در استان قم
  • در روایتگری خوبی‌ها ضعف رسانه‌ای داریم/معروف گستری داشته باشیم
  • کامیون های حامل سوخت قاچاق در کرمان توقیف شدند
  • لحظات عملیات کماندویی دستگیری 147 مظنون داعش
  • دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش
  • خودروی ۶۰ میلیاردی در کرمان، توقیف شد
  • اقدامات ایران در سال گذشته برای مقابله با گرد و غبار
  • نویسنده «مار و پله»: از مامور امنیتی پرونده مدینه متشکرم
  • اقدامات دستگاه قضایی گلستان خوشحال کننده است