Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان موفقیت نمایندگان فوتبال کشورمان را در لیگ قهرمانان آسیا تبریک گفت.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به صعود سه نماینده ایران به درو یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از وزارت ورزش، متن پیام تبریک مسعود سلطانی فر به مناسبت موفقیت نمایندگان فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

بسمه تعالی
صعود سرفرازانه سه تیم پرسپولیس، استقلال و تراکتور تبریز از مسابقات گروهی به مرحله دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در حالیکه در انتخاب کشورهای میزبان تصمیمات ناعادلانه ای اتخاذ شده بود موجب خرسندی و ایجاد شور و نشاط و امید میان مردم قهرمان کشورمان شد و یکبار دیگر نشان داد ورزش تا چه میزان می‌تواند در افزایش نشاط اجتماعی و غرور ملی مؤثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم می دانم ضمن تشکر از مدیران، کادرفنی و بازیکنان تیم‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتور، به مردم ایران به ویژه هواداران پرشمار این سه باشگاه پرطرفدار تبریک گفته و در این شب‌های عزیز ماه مبارک رمضان آرزو کنم هر سه تیم خوب کشورمان در ادامه رقابت‌ها نیز مقتدر و پر تلاش ظاهر شوند.

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس محمد پنجعلی در طرفداری: روز خداحافظی من، استقلالی ها هم گریه می کردند! شکست الهلال، خیال ایران را راحت کرد؛ صعود تراکتور مبارک پرسپولیس - استقلال در تاجیکستان / استقلال میزبان الهلال شد تحریم شبکه های اجتماعی از سوی باشگاه های لیگ برتر انگلیس آغاز شد شوچنکو: تا 3 ماه پس از فینال استانبول، با جیغ و داد از خواب می پریدم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۱۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است، گفت: امروز بهترین روز سابقه کاری من در ورزش کشور است که با یک اتفاق خوب همراه شد.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در مراسم آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد، اظهار داشت: ۳۵ سال است که سابقه حضور در ورزش کشور را داشته‌ام و می‌توانم بگویم امروز بهترین روز من در ورزش بوده و واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در تاریخ ورزش ایران است.

ادامه دارد…

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک