Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@00:00:35 GMT

تمديد لغو طرح هاي ترافيک و آلودگي هوا

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۱۷۰۳

خبرگزاری آریا- معاون حمل و نقل، ترافیک شهرداری تهران از تمدید اجرایی نشدن طرح های ترافیک و کنترل آلودگی هوا تا پایان هفته پیش رو خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سید مناف هاشمی گفت: با توجه به شرایط قرمز شیوع کرونا در شهر تهران و با توجه به تمدید محدودیت ها و تعطیلی واحدهای صنفی در هفته آینده با موافقت شهردار تهران ، لغو طرح های ترافیک و کنترل آلودگی هوا را تا پایان هفته ادامه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون شهردار تهران تصریح کرد: برابر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا هفته گذشته لغو طرح ترافیک را در دستور کار داشتیمو گرچه تاکنون ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیمی مبنی بر تمدید اجرا نشدن طرح ترافیک اعلام نکرده است اما با توجه به اینکه هفته جاری هم به واسطه ایام سوگواری لیالی قدر تعطیلی را پیش رو داریم و از سوی دیگر تعطیلی واحدهای صنفی را شاهد هستیم، طرح های ترافیکی تا پایان هفته اجرا نخواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، هاشمی افزود: از آنجا که هدف از لغو طرح ترافیک، کاهش مسافران مترو و اتوبوس است، از مردم درخواست می‌کنیم از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند تا از افزایش ابتلا به کرونا جلوگیری شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: طرح ترافیک لغو طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۱۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟

طبق مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی روزهای تعطیل هفته پنجشنبه و جمعه و روزهای کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه تعیین شد و ساعت کاری هفتگی از ۴۴ به ۴۰ ساعت در هفته کاهش یافت. گفتنی است تعطیلی پنجشنبه‌ها نسبت به تعطیلی شنبه‌ها که در اغلب کشورهای جهان تعطیل است، ممکن است زیان اقتصادی به همراه داشته باشد.

دانلود صوت خبر تعطیلی پنجشنبه‌ها

کد خبر 745417

دیگر خبرها

  • فراخوان برای واگذاری هزار دستگاه تاکسی برقی در تهران از هفته آینده
  • وضعیت هوای تهران در آخرین روز فروردین ۱۴۰۳
  • چالش‌های تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟
  • جمعه ۱۴ اردیبهشت، آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد/امروز پایان ثبت نام آزمون
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی