Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگر مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به طرح برق امید گفت: از مجموع ۶۶۷ هزار قبض صادر شده برای مشترکین خانگی تاکنون بیش از ۱۴۹ هزار قبض معادل ۲۲ درصد کل قبوض، مشمول تخفیف صد درصدی برق امید شده اند.

او افزود: شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در حال خدمت رسانی و تأمین برق حدود ۳۸۹ هزار مشترک است که از این تعداد حدود ۲۳۵ هزار مشترک در شهر و ۱۵۴ هزار مشترک در روستا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگر بیان کرد: پارسال مصرف برق در استان بیش از هزار و ۶۷۱ میلیون کیلوات ساعت بوده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی تصریح کرد: از این میزان ۳۰ درصد در بخش خانگی، ۹ درصد در بخش ادارات و مصارف عمومی، ۳۰ درصد در بخش کشاورزی، ۲۱ درصد در تولید و صنعت، ۶ درصد در بخش تجاری و ۴ درصد هم در روشنایی معابر مصرف شده است.

بیشتر بخوانید

تابستانی سخت، پیش روی صنعت برق

او عنوان کرد: از تعداد کل مشترکین استان ۲ هزار و ۵۲۱ مشترک صنعتی هستند که بخشی از این مشترکین در شهرک‌های صنعتی استان استقرار یافته و ۲۴ مگاوات از پیک استان را به خود تخصیص داده اند.

دادگر بیان کرد: کاهش مصرف در بازه زمانی ۱۱ الی ۲۱ بیشترین کمک را به حفظ پایداری شبکه خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پایان از همه مشترکین خواست از وسایل پرمصرف در ساعات اوج مصرف یعنی ۱۲ تا ۱۶ و ۱۹ تا ۲۳ استفاده نکنند.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصرف برق مشترکین برق توزیع برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی درصد در بخش هزار مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس دامپزشکی نیشابور گفت: واحد مبارزه با بیماری‌ های این شبکه، برای مبارزه با انگل‌ های خارجی دام‌ های سبک و سنگین بیش از هزار لیتر سم رایگان در بین دامداران توزیع کرد.

 

علی سلیمانی افزود: با توجه به شروع فصل گرما و فعالیت حشرات بویژه کنه‌ ها که عامل بیماری مشترک و خطرناک تب کریمه کنگو هستند، از ابتدای امسال سال توزیعِ سم‌ بین دامداران با همکاری دهیاران روستاها در دستور کار قرار گرفت.


وی از دامداران خواست: برای حفظ سرمایه و دسترنج خود در فصل گرما هر ۲ هفته دام‌ ها و محوطه دامداری خود را با سموم مختلف سم پاشی کنند.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • هدر رفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • فیلم| ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی از امروز
  • صرفه‌جویی ۲۵۰ مگاواتی برق در شیراز با نصب کنتور‌های هوشمند
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • توزیع کارت بیش از یک میلیون کنکوری آغاز شد