Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- دادستان عمومی و انقلاب فردیس از آزادی ۱۵۵ زندانی با کمک خیرین در سال ۹۹ خبر داد و گفت : از ابتدای سال تاکنون ۳۵ زندانی از همین طریق آزاد شده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  حسین ناصرخاکی در خصوص برگزاری جشن گلریزان رمضان در این شهرستان با هدف آزادسازی زندانیان اظهار داشت : این جشن با هدف آزادسازی زندانیان انجمن حمایت زندان فردیس و ستاد دیه استان در محوطه دادگستری فردیس با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این جشن بیش از 4 میلیارد ریال برای حمایت از خانواده زندانیان فردیس با کمک خیرین جمع آوری شد، تشریح کرد:  برخی از خیرین هم در جشن حضور نداشتند که آن‌ها هم به صورت غیر حضوری تا حدود 1 میلیارد ریال تعهد به پرداخت کردند.

مراکز کاریابی ویژه زندانیان آزادشده در استان قزوین ایجاد شود417 نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد در استان اردبیل آزاد شدنداستاندار مازندران: افزایش مشارکت مردمی در جشن‌های گلریزان زندانیان ضروری است

دادستان عمومی و انقلاب فردیس  با  بیان اینکه در سال 99  حدود 25 میلیارد ریال بابت آزادی 155 نفر پرداخت شد، بیان کرد: در این راستا  310 خانواده زندانی تحت پوشش قرار گرفتند و هم اکنون نیز مبلغ 50 هزار تومان بابت هر عضو خانواده زندانی به صورت مستمری پرداخت می‌شود.

ناصرخاکی با بیان اینکه انجمن در سال 99   اهدای جهیزیه به تعداد  10 سری، تهیه 50 دستگاه گوشی هوشمند برای فرزندان زندانیان بازمانده از تحصیل و پرداخت 1 میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی به خانواده زندانیان انجام داده است، تصریح کرد:  انجمن حمایت از زندانیان فردیس همه روزه در ساعات اداری آماده ارائه خدمات به خانواده زندانیان است و در این مجموعه مشاوره های آموزشی و بهداشتی و معاضدت قضایی به اعضای خانواده زندانیان ارائه می‌شود.

دادستان فردیس همچنین از آزادی 35 نفر از ابتدای سال به همت  انجمن حمایت از زندانیان فردیس خبر داد و  تصریح کرد : مبلغ نقدی این کمک‌ها که منجر به آزادسازی زندانیان شده بالغ بر هفت میلیارد و پانصد میلیون ریال است.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خانواده زندانیان خانواده زندانی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی صبح سه شنبه در مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در سالن فرهنگیان گرمسار، خواستار توجه بیشتر رسانه‌ها و فعالان فرهنگی به تبیین اهمیت آزادی زندانیان شد و بیان کرد: کار خیر همواره پسندیده است اما این کار خیر گلریزان با یک تیر چند نشان را زدن است.

وی با بیان اینکه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد آثار و برکات فروانی دارد بیان کرد: نجات فرد زندانی اثراتی مثبت نه تنها بر فرد گرفتار بلکه بر خانواده‌های آنان و کل جامعه خواهد داشت.

امام جمعه گرمسار آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با همت خیران را نجات یک زندگی و یک خانواده دانست و گفت: خیران نیک اندیش در این زمینه بسیار پیشگام باشند چرا که در دین خدا نیز به کرات به احسان و کمک به گرفتاران تاکید شده است.

این مراسم به همت همیاران ستاد دیه گرمسار برگزار و مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از خیران این شهرستان برای آزادی زندانیان جرایم غیرنقدی جمع آوری شد.

کد خبر 6086240

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان