Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@20:19:21 GMT

مرد سال جهان در لیست خرید رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۲۱۴۵

مرد سال جهان در لیست خرید رئال مادرید

نشریه آ.اس خبر از احتمال انتقال رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ به رئال مادرید داده است.

به گزارش "ورزش سه"، هدف اصلی رئال مادرید در فصل تابستان جذب یک مهاجم گلزن و جدید خواهد بود. بیش از دو سال از قرارداد لواندوفسکی 32 ساله با بایرن مونیخ باقی مانده و امسال دوباره شایعاتی در مورد احتمال انتقال رابرت لواندوفسکی به رئال مادرید مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه آ.اس مدعی شد بایرن مونیخ در تابستان امسال می تواند اجازه فروش مهاجم خود به مبلغ 52 میلیون پوند را صادر کند تا اینگونه بخشی از خسارات ناشی از شیوع ویروس کرونا فراهم شود.

 

 

رئال مادرید در تابستان امسال به دنبال جذب بازیکنانی مانند ارلینگ هالند یا کیلیان امباپه خواهد بود، اما خود فلورنتینو پرز نیز چندی قبل اعتراف کرد با شرایط فعلی مالی و البته منتفی شدن پروژه سوپرلیگ، امکان خرید چنین بازیکنان گران قیمتی حداقل در مقطع فعلی ممکن نخواهد بود و شاید رئال مادرید نتواند بازیکنان نظر خود را جذب بکند.

 

بدین ترتیب ممکن است رئال مادرید دوباره برای خرید رابرت لواندوفسکی اقدام بکند. پینی زاهاوی، مدیر برنامه این بازیکن به پیشنهادات برای انتقال لواندوفسکی گوش خواهد داد و خود او نیز در گذشته چندین بار به صورت تلویحی در مورد احتمال بازی کردن در پایتخت اسپانیا صحبت کرده است. با جدایی هانسی فلیک، رابرت لوااندوفسکی بی میل نیست در اواخر دوران ورزشی خود بازی کردن در تیمی بزرگ خارج از بوندسلیگا را نیز تجربه بکند و ممکن است در هفته های پیش رو شاهد جدی تر شدن شایعات حضور این بازیکن در رئال مادرید باشیم.

بایرن مونیخ رئال مادرید فلورنتینو پرز (مدیر عامل) روبرت لواندوفسکی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ رئال مادرید روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم

11 سال پیش در چنین روزی و در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2012/13،‌ دورتموند و رئال مادرید در ورزشگاه وستفالن به مصاف هم رفتند. روبرت لواندوفسکی، مهاجم سابق دورتموند در این دیدار نمایشی خیره کننده داشت و با به ثمر رساندن 4 گل مقابل تیم ژوزه مورینیو، بهترین بازیکن مسابقه لقب گرفت. تک گل رئال مادرید در این دیدار را کریستیانو رونالدو به ثمر رساند.

دانلود (39.5MB)

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم