Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@08:41:37 GMT

اگر اینترنت ندارید تلفنی از نمایشگاه مجازی قرآن خرید کنید

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۲۱۵۳

اگر اینترنت ندارید تلفنی از نمایشگاه مجازی قرآن خرید کنید

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم تا ساعاتی دیگر با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می‌شود.

آغاز نمایشگاه مجازی قرآن تا ساعاتی دیگر به آدرس www.iqfa.ir

این دوره از نمایشگاه به دلیل شیوع کرونا بر بستر فضای مجازی برگزار و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

iqfa.ir از بخش‌های مختلف فروشگاهی و محتوایی نمایشگاه بازدید کنند.

امکان خرید تلفنی برای کسانی که دسترسی به اینترنت ندارند

مسئولان نمایشگاه برای دسترسی بیشتر مخاطبان به جز سایت نماشگاه که محل اصلی مراجعه علاقه‌مندان است سامانه تلفنی هم راه‌اندازی کرده‌اند تا کسانی که امکان دسترسی به اینترنت ندارند از این طریق بتوانند از نمایشگاه کسب اطلاع و یا از آن خرید کنند.

مرکز همیاری خرید سامانه تلفنی است که در آن همیاران خرید آماده خدمت‌رسانی هستند و علاقه‌مندان می‌توانند با تماس با شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ نسبت خرید و یا کسب اطلاعات اقدام کنند.

حضور ​ ۵۴۴ ناشر و ۴۳۰ مؤسسه دینی و قرآنی

به گزارش فارس نمایشگاه امسال در دو بخش فروشگاهی و محتوایی برگزار می‌شود که بخش فروشگاهی نمایشگاه مربوط به فروش محصولات فرهنگ، مذهبی و دفاع مقدس خصوصاً کتاب است و در این راستا ۵۴۴ ناشر و ۴۳۰ مؤسسه دینی و قرآنی محصولات و خدماتشان را در نمایشگاه امسال عرضه می‌کنند.

همه محصولات ارائه شده در نمایشگاه قرآن با ۲۰ درصد تخفیف ارائه و هزینه پست و ارسال اقلام رایگان است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن فضای مجازی اینترنت فرهنگ نمایشگاه قرآن نمایشگاه مجازی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت‌نام کتاب‌فروشی‌ها در بخش مجازی نمایشگاه کتاب اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ثبت نام کتاب‌فروشی‌ها در سامانه «بازار کتاب» برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از روز شنبه (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آغاز شد.

با توجه به در پیش بودن سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حضور کتابفروشی‌ها در بخش مجازی این نمایشگاه تنها از طریق عضویت در سامانه «بازار کتاب» فراهم است.

کتابفروشی‌هایی که قبلا در این سامانه ثبت‌نام کرده و فعال هستند نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند اما کتابفروشانی که ثبت‌نام ناقص دارند در مهلت ذکر شده برای تکمیل اطلاعات اقدام کنند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه بازار کتاب به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»
  • فساد در زنجیره تأمین داده‌های فضای مجازی
  • ورزشی‌های دوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • داستان غمگین اینترنت؛ از شایعه تا واقعیت قطعی اینترنت و فیلترینگ
  • آغاز ثبت‌نام کتابفروشی‌ها برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • برپایی نمایشگاه مجسمه در قم
  • مهلت ثبت‌نام کتاب‌فروشی‌ها در بخش مجازی نمایشگاه کتاب اعلام شد
  • ۲ میلیون خانوار خراسانی از اینترنت پرسرعت بهره‌مند می‌شوند
  • استاندار خراسان رضوی از دسترسی به اینترنت فوق پرسرعت در این استان خبر داد