Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@08:06:45 GMT

آخرین فیلم زامبی محور جرج رومرو ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۲۲۳۵

آخرین فیلم زامبی محور جرج رومرو ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، در سال ۱۹۶۸ جرج رومرو فیلم سینمایی «شب مردگان زنده» که در سبک زامبی بود را منتشر کرد. فیلمی کم بودجه که البته تأثیر زیادی را در این نوع فیلمسازی گذاشت.

رومرو به ساخت و کارگردانی ۵ فیلم سینمایی دیگر با موضوع زامبی‌ها ادامه داد که شامل «طلوع مردگان» در سال ۱۹۷۸، «روز مردگان» در سال ۱۹۸۵ و «سرزمین مردگان» در سال ۲۰۰۵ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدتی قبل از اینکه او در سال ۲۰۱۷ و در سن ۷۷ سالگی به علت بیماری سرطان ریه جانش را از دست بدهد، رومرو در حال توسعه یک فیلم سینمایی دیگر به نام «گرگ و میش مرگ» بود و در واقع قرار بود خاتمه‌ای برای فیلم‌های سبک زامبی او باشد.

حالا سوزان رومرو، همسر این فیلمساز، برنامه‌هایی را برای ساخت و نمایش این فیلم روی پرده نقره‌ای سینما دارد. او به همراه سه نویسنده در چند سال اخیر فیلمنامه این اثر را توسعه داده. سوزان رومرو اکنون آماده است تا با کارگردان‌ها برای ساخت این فیلم ملاقات کند. او می‌گوید: داستان فیلم در یک دنیای نابود شده روایت می‌شود؛ حیات کاملاً نابود شده، اما ممکن است هنوز هم امیدی برای بشریت وجود داشته باشد.

جرج رومرو به همراه پائولو زلاتی، پیش نویس فیلمنامه‌ای برای «گرگ و میش مردگان» را تنظیم کرده بودند. جرج رومرو به غیر از آثار ذکر شده دو فیلم زامبی محور دیگر به نام‌های «خاطرات مردگان» در سال ۲۰۰۷ و «بقای مردگان» در سال ۲۰۰۹ را ساخت، اما هیچگاه آن‌ها را به عنوان بخشی از داستان‌های اصلی اش که با فیلم «شب مردگان زنده» آغاز شده بود، ندانست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان زامبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختمانی که زیر یک تپه مصنوعی ساخته شد + فیلم

ساختمان اپرا و کتابخانه ملی یونان با ویژگی‌های خاص مهندسی ساخته شده است. بنای این ساختمان زیر تپه‌ای مصنوعی قرار گرفته و در برابر زلزله نیز مقاوم‌سازی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • ساختمانی که زیر یک تپه مصنوعی ساخته شد + فیلم
  • برای اولین‌بار ساخت سلول زنده در آزمایشگاه/ انسان قادر به انجام کار طبیعت می‌شود؟
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی
  • کشف گور یک «زامبی» ماقبل تاریخی در آلمان
  • یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران ساخته می شود | راه نجات بوستان های جنگلی تهران از نظر یکی از مدیران شهری