Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-28@22:02:12 GMT

بازدید از نمایشگاه مجازی قرآن کریم از امروز

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۲۴۰۳

بازدید از نمایشگاه مجازی قرآن کریم از امروز

نمایشگاه مجازی قرآن کریم از امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کار خود را آغاز می‌کند.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «قرآن؛ کتاب رشد و رویش»؛ این شعار نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم است که از ۱۱ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ (مصادف با ۱۸ تا ۲۷ رمضان) در دو بخش خدمات فروشگاهی و خدمات محتوایی درخدمت عموم علاقمندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بخش فروشگاهی فقط در ایام برگزاری نمایشگاه در دسترس بوده، اما بخش خدمات محتوایی پس از برگزاری نمایشگاه، همچنان خدمتگزار علاقه‌مندان خواهد بود.

مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم به‌صورت محدود در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و به‌صورت زنده و مستقیم از فضای مجازی و شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

همه مردم از ساعت ۱۲ امروز می‌توانند با مراجعه به سایت نمایشگاه مجازی قرآن کریم به نشانی www.iqfa.ir از بخش‌های مختلف فروشگاهی و محتوایی نمایشگاه بازدید کنند.

منبع: روزنامه کیهان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خدا نمایشگاه مجازی قرآن نمایشگاه مجازی قرآن کریم نمایشگاه مجازی قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۲۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم قرآن، در نمایشگاه قرآن کریم باید سهم پررنگی باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی همزمان با هشتمین شب از سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

حجت الاسلام حریزاوی که ساعتی پس از افطار به همراه خانواده در سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم حضور یافت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در مقایسه با سال‌های گذشته خصوصاً سال‌های قبل از کرونا یک جهت قابل توجهی را در حوزه فناوری احساس می‌کنم و این جای خرسندی دارد که برخی مؤسسات و دستگاه‌ها تلاش کردند که در مرز فناوری محصولات خود را عرضه کنند.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی افزود: غرفه‌هایی که مرتبط با موضوع هوش مصنوعی است و فعالیت دانش بنیانی که به همت جوانان انقلابی، متدین و صاحب دانش ما پدید آمده نشانگر یک امید، رشد و تحولی در این زمینه است که باید توسعه پیدا کند.

وی با بیان اینکه نسبت به مشارکت مردم در تولیدات رسانه‌ای یک خلأیی را احساس می‌کنیم، ادامه داد: اکثر غرفه‌ها به معرفی دستگاه‌ها، مؤسسات و خدمات خود می‌پردازند و مردم نهایتاً در حد یک کاربر حضور دارند. البته این خصلت فضای مجازی و پلتفرم‌های امروزی است. باید به این فکر کنیم که چطور می‌توانیم حضور مردم و نقش آفرینی آن‌ها در توسعه محصولات قرآنی را به نمایش بگذاریم و برای آن راهکاری را پیدا کنیم.

حجت الاسلام حریزاوی گفت: نسبت به اینکه کار تخصصی قرآن چند درصد نمایشگاه را به خود اختصاص داده هم باید یک ارزیابی صورت بگیرد. طبیعتاً در دوره‌های قبل نمایشگاه بیشتر به قرآن اختصاص داشت، الان به قرآن و سایر محصولاتی که مرتبط با فرهنگ قرآنی هستند اختصاص پیدا کرده که در جای خود ارزشمند است. شاهد ارائه گستره محصولات در لایه‌های مختلف هستیم، اما نباید از قرآنی بودن نمایشگاه فاصله بگیریم و در واقع سهم قرآن باید سهم پررنگی باشد.

کد خبر 6064223 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • از ثبت رکورد بازدید مخاطبان تا اتمام فعالیت بخش بین‌الملل در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم
  • سهم قرآن، در نمایشگاه قرآن کریم باید سهم پررنگی باشد
  • هنر‌های قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • افتتاح نمایشگاه نسخ خطی قرآن کریم در پاکستان
  • جعفر دهقان، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون میهمان‌ هشتمین شب نمایشگاه قرآن
  • مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم
  • جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود
  • آثار تخصصی و جدید پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن رونمایی شد
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم