Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@16:17:38 GMT

دالاهو «زرد» شد/ وضعیت شکننده شهرستان در برابر کرونا

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۲۶۴۷

دالاهو «زرد» شد/ وضعیت شکننده شهرستان در برابر کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، غلامرضا عزیزی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان دالاهو، اظهار داشت: طبق آخرین رنگ‌بندی منتشر شده از سوی وزارت بهداشت، وضعیت شهرستان زرد است.

وی افزود: طی یک ماه گذشته که موج چهارم کرونا را در سرتاسر کشور داشتیم، شهرستان دالاهو هم بی‌نصیب از این وضعیت نبوده و موارد بستری، سرپایی و مرگ و میر افزایش یافت و وضعیت قرمز هم تجربه کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت و درمان دالاهو شرایط رنگ‌بندی‌های کرونایی را بسیار ناپایدار دانست و گفت: این وضعیت‌ها به چگونگی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی شهروندان برمی‌گردد.

وی در خصوص برنامه واکسیناسیون در شهرستان، تصریح کرد: واکسیناسیون کرونا همزمان با سرتاسر کشور از هفته گذشته در شهرستان با اولویت افراد بالای ۸۰ سال شروع شده که خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه و فعلا هم ادامه دارد.

عزیزی اضافه کرد: ویروس کووید ۱۹ برای بقایی خود جهش‌های را انجام می‌دهد که سبب افزایش سرایت و کشندگی می‌شود، بنابراین پایبندی به دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، عدم حضور در اجتماعات و پرهیر از سفرهای غیرضروری به شهروندان توصیه می‌شود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: درمان بهداشت کرمانشاه رسانه غلامرضا عزیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش

سرهنگ محمد محمدی نسب گفت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر به منظور افزایش احساس امنیت برای شهروندان و سالم سازی محیط از معتادان و خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان اجرا شد.

او می‌گوید: در راستای اجرای این طرح ماموران پلیس ۲۳ نفر معتاد متجاهر از سطح شهر را جمع آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار‌های پلیسی، در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد
  • ۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • برپایی رزمایش جهاد دامپزشکی با ۱۲۶ هزار خدمت در آمل
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است