Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت : برابر مصوبه کمیته انتظامی ستاد مقابله با ویروس کرونا و به منظور بهرمندی روزه داران از فیوضات شب‌های قدر محدودیت‌های ترافیکی شبانه در شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ رمضان در معابر درونشهری اجرا نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از عدم اعمال محدودیت‌های ترافیکی شبانه از ساعت ۲۲ شب تا ساعت ۳ صبح در لیالی پرفیض قدر خبرداد و افزود: براین اساس شهروندان می‌توانند با حضور در تکایا و مساجد و با رعایت نکات بهداشتی از فیوضات شب‌های پرفیض قدر بهره‌مند شوند.

رئیس پلیس راهور استان بیان کرد: لغو محدودیت ترافیکی شبانه بصورت موقت و صرفا مربوط لیالی قدر بوده و پس از شب‌های قدر مجددا در تمامی شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۲۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت های ترافیکی ویژه رژه نیروهای مسلح در ساری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راهور مازندران گفت: چهارشنبه ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلیل برگزاری رژه نیرو‌های مسلح بلوار آزادی ساری حد فاصل میدان امام تا چهار راه ابن شهر آشوب ساروی از ساعت ۶ صبح تا پایان مراسم برای تردد وسایل نقلیه بسته است.

او ضمن تشکر از همکاری مردم و رانندگان از آنها خواست از مسیر‌های جام جم، نهضت، بلوار عسگری محمدیان، کمربندی شمالی و شهبند را برای تردد انتخاب کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • محدودیت ترافیکی جدید روز ارتش در اهواز اعلام شد
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می شود
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • محدودیت های ترافیکی ویژه رژه نیروهای مسلح در ساری