Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-22@22:59:43 GMT

تبریک وزیر ورزش به استقلال، پرسپولیس و تراکتور

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۳۰۶۳

تبریک وزیر ورزش به استقلال، پرسپولیس و تراکتور

وزارت ورزش در پیامی موفقیت سه تیم ایرانی در صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را به آنها تبریک گفت.

 سه تیم پرسپولیس، استقلال و تراکتور موفق شدند جواز صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند و اکنون مورد تمجید وزارت ورزش و جوانان قرار گرفتند.

وزارت ورزش در پیامی موفقیت سه نماینده ایران را در آسیا به این شکل تبریک گفته:

صعود سرفرازانه سه تیم پرسپولیس، استقلال و تراکتور تبریز از مسابقات گروهی به مرحله دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در حالیکه در انتخاب کشورهای میزبان تصمیمات ناعادلانه ای اتخاذ شده بود موجب خرسندی و ایجاد شور و نشاط و امید میان مردم قهرمان کشورمان شد و یکبار دیگر نشان داد ورزش تا چه میزان می تواند در افزایش نشاط اجتماعی و غرور ملی موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم می دانم ضمن تشکر از مدیران، کادرفنی و بازیکنان تیم های پرسپولیس، استقلال و تراکتور، به مردم ایران به ویژه هواداران پرشمار این سه باشگاه پرطرفدار تبریک گفته و در این شب های عزیز ماه مبارک رمضان آرزو کنم هر سه تیم خوب کشورمان در ادامه رقابت ها نیز مقتدر و پر تلاش ظاهر شوند.

مسعود سلطانی‌فر
وزیر ورزش و جوانان

بیشتر بخوانید:

عزیزی‌خادم: از دیپلماسی بهره بردیم تا نمایندگان ایران خارج از زمین بازنده نباشند/ منتظر درخشش در انتخابی جام جهانی هستیم

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سه تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر ورزش به ماجرای پاراتکواندو

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که تیم ملی پاراتکواندو در هر دو بخش دختران و پسران باید در روزهای پایانی اردیبهشت ماه در مسابقات قهرمانی آسیا به دیدار رقبای خود برود، تصمیم به تغییر در رأس انجمن این رشته از سوی کمیته ملی پارالمپیک، واکنش کادر فنی و اعضای تیم ملی را با خروج از اردوی آماده سازی در پی داشت. موضوعی که با وجود در پیش بودن مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام نگرانی‌ها را در خصوص این رشته افزایش داد.

تلاش‌های مسوولان کمیته پارالمپیک برای بازگشت ملی پوشان و شروع دوباره اردوهای آماده سازی ثمری در پی نداشت. تصمیم به تغییر کادر فنی و حتی اعزام نشدن تیم ملی به این رقابت‌ها هم در این مسیر نتیجه بخش نبود. در نهایت مریم کاظمی پور و پس از آن اسبقیان وارد موضوع شده و در تلاش بودند تا مشکل بین طرفین حل شود.

تلاش‌های هر دو معاون وزیر به برگزاری جلسه‌ای با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان ختم شد. جلسه‌ای که شب گذشته و در فاصله نزدیک به ۴ ماه روز تا آغاز بازی‌های پارالمپیک پاریس و با حضور هادی ساعی و غفور کارگری رسوای فدراسیون تکواندو و کمیته ملی پارالمپیک تشکیل، مسائل و مشکلات بین طرفین بررسی شد.

تاکنون خبری در خصوص نتایج این جلسه منتشر نشده است.

کد خبر 6084043

دیگر خبرها

  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • پایان دو دهه پرحاشیه استقلال و پرسپولیس/ منتظر «هندوانه دربسته»
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • وزیر اقتصاد: سرخابی‌ها قسطی فروش رفتند
  • عجیب، اما واقعی؛ پرسپولیس و استقلال قسطی فروخته شد
  • گام پایانی برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • ورود وزیر ورزش به ماجرای پاراتکواندو
  • درخشان:پرسپولیس دوباره می تواند فاتح سه گانه شود/ وزیر ورزش گفت استقلال از 45 متری گل بخورد؟