Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال به مناسبت صعود نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا پیامی تبریکی صادر کرد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، متن پیام شهاب الدین عزیزی خادم به شرح زیر است: 

فوتبال ایران قطب غیرقابل انکار آسیاست. با صعود تیم‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتور به مرحله‌ بعدی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا هواداران فوتبال کشورمان شادان از این پیروزی‌های بزرگ، به استقبال رقابت پرشور لیگ برتر می‌روند و سپس بی‌صبرانه منتظر درخشش یوزها در انتخابی جام جهانی 2022 خواهیم نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسیر پرهیاهو آن‌چه در توان فدراسیون فوتبال بود را به کار گرفتیم تا بهترین نتیجه‌ها به دست آید.

از ابزار دیپلماسی بهره بردیم و با سفارتخانه‌ها در تعامل بودیم تا نمایندگان ایران خارج از زمین بازنده نباشند؛ هر جا لازم بود، نیروهای مجرب فوتبال را همراه نمایندگان‌مان کردیم؛ در بازگشت به درخواست‌شان جهت رعایت پروتکل‌ها احترام گذاشتیم و سعی کردیم همان جایی که خواسته بودند، بهترین ها فراهم شود.

باز هم تلاش خواهیم کرد تا اعتبار فوتبال ایرانی در قاره‌ کهن تقویت شود و این صعود ارزشمند را به مدیران، کادر فنی، بازیکنان، تمام کسانی که زحمت کشیدند تا این سه تیم در مرحله بعد باشند و البته هواداران شان تبریک می‌گویم.

سربلندی ایران مان زیر سایه مهر خداوندی آرزوی همه ماست.

با احترام
شهاب‌الدین عزیزی خادم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عزیزی خادم تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شد.   

عادل مجللی و کیا اسکندانی در گروه دوم مقدماتی کانوی ۵۰۰ متر مردان یک دقیقه و ۵۱ ثانیه و ۷۱۶ هزارم ثانیه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و راهی فینال شدند. عادل مجللی و کیا اسکندانی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهند کرد.

همچنین علی آقامیرزایی در دور نیمه نهایی کایاک ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، هند و تایلند با زمان ۴۲ ثانیه و ۷۷۵ هزارم ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به فینال این ماده صعود کرد. علی آقامیرزایی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت انتخابی المپیک
  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • ده روسی: با احترام به میلان، ما صعود می‌کنیم
  • خیرخواه: دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان