Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حیدر محمدی افزود: امیدواریم در خرداد ماه با تامین ارز تولید انسولین به سه میلیون برسد باید به اندازه میزان واقعی نیاز مردم انسولین تامین شود.

به گزارش برنا؛ سید حیدر محمدی، مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو درباره افزایش قیمت داروها، محصولات آرایشی و بهداشتی در کشور  گفت: فقط  5 درصد تولید داخل انسولین بازار را تامین می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امیدواریم دو شرکت دیگر در حوزه تولید کننده انسولین قلمی افزوده می‌شود. در اسفند 99،  3میلیون 600 قلم انسولین تولید شده اما میزان ماهانه انسولین در کشور بیش از سه میلیون است.

محمدی تاکید کرد: امیدواریم در خرداد ماه با تامین ارز تولید انسولین به سه میلیون برسد. باید به اندازه میزان واقعی نیاز مردم انسولین تامین شود.

او افزود: با واردات کافی و تولید انسولین داخلی امیدواریم مشکلات در این زمینه به اتمام برسد.

//انتهای پیام: 2

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دارو سازمان غذا و دارو افزایش قیمت واردات مشکلات دیابت بازار آزاد انسولین قلمی حیدر محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۳۲.۶ درصدی بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حسنی گفت: در حال حاضر ۱۰۰ هزار بهره بردار در بخش کشاورزی استان مشغول به کار هستند که سالانه ۳۰۶ هزار و ۵۸۹ تن محصول تولید می‌کنند.

وی افزود:  پنج درصد از اراضی کشاورزی کشور معادل ۸۳۹ هزار هکتار در استان زنجان است که این میزان شامل ۴۴۵ هزار هکتار اراضی زراعی و ۸۳ هزار و ۴۲۸ هکتار اراضی باغی می باشد.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه بیش از ۳۳۸ هزار هکتار از زمین‌های زراعی استان دیم و بیش از ۱۰۶ هزار هکتار آبی است، ادامه داد: هزار و ۳۲۵ هکتار از سطح زیرکشت باغات استان زنجان  نیز دیم و ۸۲ هزار و ۱۰۳ هکتار آبی است.

حسنی سهم بخش کشاورزی از تولید ناخالص داخلی استان را ۲۶.۷ درصد بیان کرد و گفت: این میزان در میانگین کشوری ۱۲.۵۷ درصد است.

وی کشاورزی را به عنوان محور پیشران اصلی توسعه اغلب شهرستان‌های استان خواند و افزود: ۳۷ درصد جمعیت استان زنجان ساکن مناطق روستایی هستند که این میزان نیز نسبت به میانگین کشوری بالاتر است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: استان زنجان دارای یک میلیون و ۵۹۰ هزا رو ۵۹۲ راس دام سبک و سنگین، ۷۹۱ واحد آبزی پروری، ۳۲۰ واحد طیور صنعتی، ۱۸۹ واحد صنایع تبدیلی است.

دیگر خبرها

  • افزایش تورم خوراکی‌ها در آغاز سال
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • تولید ۷۵ درصد پارچه موردنیاز کشور در داخل
  • برای کاهش میزان نمک مصرفی روزانه خودتان آشپزی کنید
  • نرخ تورم فروردین اعلام شد
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»
  • سهم ۳۲.۶ درصدی بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان
  • سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟
  • تأمین پنج درصد برق اداره‌های فارس با تجدیدپذیر‌ها
  • سهم بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان ۳۲.۶ درصد است