Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-24@19:55:04 GMT

سقوط مرد ۴۰ ساله از ارتفاعات منظقه پل هرو

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۳۸۶۹

سقوط مرد ۴۰ ساله از ارتفاعات منظقه پل هرو

به گزارش جام جم آنلاین لرستان؛ محمدی گفت: غروب دیروز دهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ یک مورد سقوط از بلندی در روستای زرین‌آباد پل هرو به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر استان لرستان (۱۱۲) گزارش شد.
وی ادامه داد:  با هماهنگی این مرکز، نجات گران حاضر در پایگاه رازان بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان خرم‌آباد تصریح کرد: بعد از رسیدن به محل حادثه و طی چند کیلومتر پیاده‌روی به فرد کشته‌شده رسیده و پیکر بی‌جان این مرد ۴۰ ساله را به پایین‌دست انتقال دادند.
وی ادامه داد: پیکر مرد ۴۰ ساله بنام حسین مهرابی توسط عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات بین‌شهری رازان و کمک افراد محلی آن روستا به پایین آورده و تحویل آرامستان خرم‌آباد دادند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سقوط از ارتفاع هلال احمر شهرستان خرم آباد فوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت:  براساس گزارش دریافتی مبنی بربر مفقودی دو نفر در ارتفاعات ییلاق ولی خان روستای نوروزلو شهرستان شاهین دژ، تیم امداد ونجات هلال احمر به محل حادثه  اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: تیم اعزامی بعد از حضور در محل حادثه، و طی مسافت برای جستجوی افراد مفقودی پس از ۶ ساعت به دو طبیعت گرد مفقودی دسترسی پیدا کردند و آنها را پس از انجام کمکهای اولیه به پایین دست کوهستان انتقال دادند.

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان