Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسم الله الرحمن الرحیم   بدون تردید بخش عظیمی از پیشرفت‌ها و دستاورد‌های صنعتی، اقتصادی و خدماتی کشور و بالتبع شرکت فولاد مبارکه به عنوان یکی از بزرگترین قطب‌های صنعتی و اقتصادی نظام جمهوری اسلامی، مرهون کوشش و مجاهدت بی وقفه و شبانه روزی کارگران است.   عزم، همت و عرق جبین کارگران، مصداق حقیقی عبادت و بندگی خداوند متعال و دستان کارگر، دستی از جانب خداوند برای رهانیدن انسان از آتش دوزخ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک بوسه پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله نیز بر دستان کارگر، مهر تاییدی بر قداست، منزلت و کرامت کارگران شریف به شمار می رود.   با وجود محدودیت های ناشی از بیماری کرونا در طی بیش از یکسال اخیر نقش کارگران زحمت کش فولاد مبارکه در دستاوردهای شگرف سال گذشته و رکوردهای افتخارآمیز به دست آمده انکار ناشدنی و به مراتب ستودنی و قابل ارج و احترام ویژه است.   اینجانب ضمن تعظیم و تکریم همه کارگران و کارکنان متعهد، سختکوش و پرتلاش گروه فولاد مبارکه و شرکت های تابعه، فرا رسیدن روز کار و کارگر را به ایشان و به خانواده مکرم و محترم این عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها  مزین گردیده، با همتی مضاعف شاهد پیشرفت و توسعه روز افزون ایران اسلامی باشیم.    حمیدرضا عظیمیان- مدیرعامل فولاد مبارکه    

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان حسام الدین آشنا فایل صوتی جواد ظریف روز ملی خلیج فارس دعای روز هجدهم رمضان حمیدرضا عظیمیان فولاد مبارکه صنعت فولاد روز کارگر ماه رمضان حسام الدین آشنا فایل صوتی جواد ظریف روز ملی خلیج فارس دعای روز هجدهم رمضان فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۷۰۰ کارگر لرستانی در مشاغل سخت و زیان‌آور بازنشسته شدند

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از بازنشستگی بیش از موعد یک هزار و ۷۴۷ نفر از کارگران شاغل در مشاغل سخت و زیان استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

سید فرهاد ناصری نیا امروز ۲۷ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دو کمیته بدوی و تجدیدنظر به درخواست‌ها و پرونده‌های کارگران شاغل در کارهای سخت و زیان‌آور رسیدگی می‌کنند، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ به ۲ هزار و ۱۴۴ درخواست در کمیته بدوی و ۳۵۳ درخواست در کمیته تجدیدنظر در قالب ۷۸ جلسه رسیدگی شد.

وی به اقدامات کمیته بررسی مشاغل سخت و زیان‌آور استان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: پس از رسیدگی درخواست‌های مذکور در این دو کمیته در سال ۱۴۰۲ تعداد یک هزار و ۵۹۰ درخواست در کمیته بدوی و ۱۵۷ درخواست در کمیته تجدیدنظر مورد تائید قرار گرفته و برای مراحل بعد به سازمان تأمین اجتماعی استان ارسال شدند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه کارفرمایان موظف به ایمن‌سازی محیط کار و رعایت آئین‌نامه‌های مرتبط هستند، تصریح کرد: طبق قانون بازنشستگی پیش از موعد مشاغل سخت و زیان‌آور، کارگران بیمه‌شده این‌گونه مشاغل که براثر عوامل فیزیکی، شیمیایی، مکانیکی و بیولوژیکی محیط کار غیراستاندارد، تنشی بالاتر از ظرفیت طبیعی به آن‌ها وارد شود، می‌توانند تقاضای بازنشستگی بدهند.

ناصری نیا ادامه داد: همه کارگران مشغول در مشاغل سخت و زیان‌آور با ۲۰ سال سابقه کار متوالی و یا ۲۵ سال سابقه کار متناوب می‌توانند درخواست بازنشستگی داشته باشند تا تقاضای آن‌ها در کمیته‌های تخصصی بدوی و تجدیدنظر مرتبط با مشاغل سخت و زیان‌آور موردبررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کمیته‌های استانی از نمایندگان اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان تأمین اجتماعی، تشکل کارگران و کارفرمایان استان تشکیل شده است، گفت: کارگران می‌توانند درخواست خود را با مراجعه به سامانه سخت و زیان‌آور به نشانی اینترنتی SAKHT.MCLS.GOV.IR ثبت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازنشسته شدن پیش از موعد یک هزار و ۷۴۷ کارگر مشاغل سخت در لرستان
  • بیش از ۱۷۰۰ کارگر لرستانی در مشاغل سخت و زیان‌آور بازنشسته شدند
  • از ورزش پهلوانی به‌عنوان یک الگو حمایت می‌کنیم
  • ثبت بهترین عملکرد در شاخص‌های تکرار و شدت حوادث از آغاز دوران بهره‌برداری تا کنون
  • رسیدن به بالاترین رکورد روزانه تولید آهن اسفنجی در مگامدول‌های احیا مستقیم فولاد مبارکه
  • پایه حقوق کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • فولاد مبارکه؛ رکورددار در تولید کمّی و کیفی
  • پیام تبریک استاندار قم به مناسبت حمله موشکی سپاه
  • حقوق وزارت کار ۱۴۰۳ بالاخره چقدر است؟
  • پیام بسیج سازمان منابع طبیعی به مناسبت عملیات وعده صادق