Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  جام جم آنلاین لرستان: سرهنگ عبدالوحید ملک آرا تصریح کرد: به مناسبت میلاد پربرکت امام حسن مجتبی(ع) و در راستای طرح شهید سلیمانی، به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و کانونهای  بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهدای عشایر، 2 تیم بهداشتی و درمانی جهادی شهید رهنمون برای ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به منطقه محروم گل سفید خرم آباد اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با اشاره به ویروس کرونا گفت: ویزیت همراه با دارو رایگان، تب سنجی و مشاوره  توسط کارشناسان مربوطه  ‏به صورت خانه به خانه به اهالی منطقه ارائه شد.
 
سرهنگملک آرا اظهار کرد: در این اعزام که بصورت خانه به خانه  به اهالی منطقه خدمات بهداشتی و درمانی  ارائه شد.
وی ادامه داد: بیش از 255 نفر شامل 150 خانوارخدمات درمانی و بهداشتی بصورت رایگان به جمعیت تابع منطقه ارائه شد.
 
 
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان  با اشاره توزیع پک های بهداشتی رایگان  بین خانواده ها توسط بسیج جامعه پزشکی، عنوان کرد:  توزیع نمک متبرک آستان مقدس آقاعلی بن موسی الرضا (ع) توسط وخادمیاران رضوی کانون بسیج جامعه پزشکی  از خدمات خداپسدندانه دراین اعزام  دانست.
 
 
ملک آرا تصریح کرد: بیمارانی  که  نیاز به خدمات تخصصی بیشترداشتند  با هماهنگی های لازم  با رئیس بیمارستان و پزشکان متخصص و فوق تخصص بیمارستان شهدای عشایر  هزینه درمان و دارو بصورت رایگان ارجاع داده شدند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اعزام تیم های بهداشتی گل سفید خرم آباد علوم پزشکی لرستان بسیج جامعه پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت تعرفه‌های پزشکی را ابلاغ کرد

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابلاغ تعرفه‌های پزشکی از سوی هیئت دولت خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پدرام پاک آیین؛ سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابلاغ تعرفه‌های پزشکی از سوی هیئت دولت خبر داد و اظهار کرد:‌ بیشترین افزایش تعرفه خدمات درمانی، تشخیصی و پزشکی با هدف تأمین هزینه‌های مراکز درمانی و ماندگاری پزشکان برای سال 1403  صورت گرفته که اعم از هزینه‌های خدمات بیمارستانی و سهم پزشکان است.

تعرفه‌ خدمات پزشکی 1403 تصویب شد

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: محاسبه تعرفه خدمات درمانی و تصویب آن در دولت با رویکرد تعادلی مبنی بر حمایت از سبد معیشتی مردم، تأمین حق  جامعه در دسترسی آسان و ارزان به خدمات درمان و ماندگاری پزشکان در بخش دولتی صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، جزئیات نرخ حق ویزیت پزشکان و تعرفه خدمات تشخیصی - درمانی متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع نیازهای بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در کردستان است
  • ذخیره سازی مناسب داروهای ضروری در کردستان
  • بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار خبر «اقدام عجیب یک دندانپزشک در بابل!»
  • استقرار بالگرد اورژانس ۱۱۵ در فرودگاه خرم آباد
  • برخورداری ۷۰۰ نفر از خدمات درمانی اردوی جهادی ارتش
  • ارائه خدمات بهداشتی درمانی به ۳۴۰۰ مورد حیوان گزیدگی در کردستان
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد
  • دولت تعرفه‌های پزشکی را ابلاغ کرد
  • تعرفه های جدید پزشکی ابلاغ شد
  • ارائه خدمات علمی به مردم بهمئی توسط دانشجویان پیام نور