Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:57:48 GMT

دومین دوره مسابقه داستان‌نویسی سه‌سه‌تار برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۴۴۰۷

دومین دوره مسابقه داستان‌نویسی سه‌سه‌تار برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، دومین دوره مسابقه داستان‌نویسی سه‌سه‌تار به‌زودی توسط انتشارات سه‌سه‌تار برگزار می‌شود. موضوع این‌مسابقه داستان‌نویسی «در آسانسور اتفاق افتاد» است.

این‌ناشر پیش از این، اولین‌دوره مسابقه داستان‌نویسی خود را سال گذشته با عنوان «خاطرات من از اولین باری که مُردم!!!» برگزار کرد.

در دومین‌مسابقه داستان‌نویسی سه‌سه‌تار، علاقه‌مندان تا اول شهریور می‌توانند فایل وُرد داستان‌های خود را به پست الکترونیکی نشر سه سه‌تار به‌نشانی nashr.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳setar@yahoo.com ارسال کنند. داستان‌های ارسالی نباید بیش از ۲ هزار کلمه باشند. همچنین نباید در مجله یا کتابی منتشر شده یا برگزیده جایزه داستان‌نویسی دیگری باشند.

جایزه نفر اول این‌مسابقه، یک میلیون تومان است. همچنین به نفرات دوم تا پنجم جوایزی تعلق خواهد گرفت و داستان‌های برگزیده در کتابی منتشر خواهند شد.

کد خبر 5201805 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: جایزه ادبی مسابقه داستان نویسی معرفی کتاب ماه رمضان ۱۴۰۰ ترجمه تازه های نشر انتشارات سروش دفتر نشر معارف دیدار شاعران با مقام معظم رهبری حوزه هنری پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات انتشارات معین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتاب و کتابخوانی دیپلماسی فرهنگی فرهنگ رجایی مسابقه داستان نویسی سه سه تار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ثبت نام در مسابقه ملی نانو اعلام شد

مهلت ثبت‌نام در سیزدهمین دوره از مسابقه ملی فناوری نانو تا پایان خرداد ماه سال جاری تعیین شده و تاکنون تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در این رقابت ملی از ۵ هزار نفر عبور کرده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد نانو، مسابقه ملی فناوری نانو، بزرگترین رقابت علمی با موضوع علم و فناوری نانو است که با هدف آموزش و رقابت در حوزه فناوری‌نانو برگزار می‌شود.

سیزدهمین دوره این مسابقه، تابستان ۱۴۰۳ در سه مرحله با همکاری بنیاد آموزش فناوری نانو و بنیاد ملی نخبگان در میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی علاقه‌مند، در جهت شناسایی نخبگان نانویی کشور و همچنین ارتقای سطح گفتمان علم و فناوری نانو در دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام جهت شرکت در این رویداد رقابتی، از ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است. داوطلبان از طریق نهاد‌های ترویجی نانو در دانشگاه‌ها و دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو امکان ثبت‌نام در مسابقه را دارند.

تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳، تعداد ثبت‌نام کنندگان سیزدهمین دوره مسابقه ملی فناوری نانو به بیش از ۵۰۰۰ نفر رسیده است که این تعداد داوطلب از مجموع ۴۶ نهاد ترویجی دانشگاهی و دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.

 مهلت ثبت‌نام در سیزدهمین دوره از مسابقه ملی فناوری نانو تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۳ بوده که انتظار می‌رود تعداد شرکت‌کنندگان نسبت به ادوار گذشته مسابقه ملی فناوری نانو افزایش داشته باشد.

دیگر خبرها

  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • جزئیات اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی تشریح شد
  • برای آگاهی‌بخشی و انعکاس خواست مردم
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد
  • کتاب صوتی «برزویه پزشک» منتشر شد/اقتباسی از داستان‌ کلیله و دمنه
  • پادشاه داستان‌های ترسناک چگونه اولین گام را برداشت؟
  • فراخوان دهمین جشنواره ملی «بومتن» منتشر شد
  • پژواک سوم به گوش می‌رسد
  • معرفی برترین‌های جایزه سالانه ادبی بشیر علوی در منطقه دلوار
  • آخرین مهلت ثبت نام در مسابقه ملی نانو اعلام شد