Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@07:36:41 GMT

مرگ پیرمرد ۶۰ ساله زرین دشتی بر اثر سقوط از کوه

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۴۵۰۲

مرگ پیرمرد ۶۰ ساله زرین دشتی بر اثر سقوط از کوه

پیرمرد ۶۰ ساله زرین دشتی بر اثر سقوط از کوه جان باخت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زرین دشت از حادثه سقوط پیرمرد ۶۰ ساله‌ای اهل روستای درهشور از توابع بخش ایزدخواست شهرستان زرین دشت خبر داد.

عبدالرحیم رهنما در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این فرد که عصر جمعه برای جمع آوری گیاهان دارویی به کوه‌های اطراف روستای درهشور عزیمت کرده بود، پس از چندین ساعت مفقودی، جسد وی که در پی بروز سکته قلبی و سقوط از ارتفاعات کوهستان جان خود را از دست داده بود توسط افراد بومی منطقه کشف و توسط تیم عملیات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان زرین دشت به کلانتری بخش ایزدخواست تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شهرستان زرین دشت با دو بخش مرکزی و ایزدخواست یکی از شهرستانهای جنوب شرقی فارس محسوب می‌شود، که دارای جمعیتی برابر با ۸۰ هزار نفر است.مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهرستان زرین دشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۴۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دختران بیلیارد به مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، دختران پاکت بیلیارد جهت شرکت در مسابقات ناین بال قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ عازم شهر ریاض شدند. تیم ملی پاکت بیلیارد متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت ها حضور پیدا کردند.

نخستین دوره رقابت های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا به میزبانی کشور عربستان برگزار می شود و تا روز هفتم اردیبهشت ماه ادامه پیدا می کند.

این مسابقات به صورت دو حذفی و تک حذفی برگزار می گردد. فریال طاههری در رده سنی زیر ۱۷ سال و تیموری و زرین حقیقی در تیم بزرگسالان حضور دارند و به مصاف رقیبان خود خواهند رفت.

کد خبر 6085702

دیگر خبرها

  • سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • (ویدیو) صحنه تماشایی از کمک پلیس وظیفه شناس به یک پیرمرد
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • اعزام دختران بیلیارد به مسابقات قهرمانی آسیا
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد