Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس تازه‌ترین جزئیات مربوط به آزمون کتبی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی این مجموعه را تشریح کرد.

محمدمهدی جهانبخش ظهر امروز(۱۱ اردیبهشت ماه) در این ارتباط اظهار کرد: سازمان استخدامی کشور طی نامه‌ای در بهمن‌ماه سال گذشته و بر اساس بخشنامه وزیر کشور به سازمان شهرداری‌ها، نحوه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قرارداد انجام کار معین با فرایند اجرایی به استانداری‌های سراسر کشور را ابلاغ کرده که این بخشنامه به شهرداری بندرعباس نیز ارجاع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در دستورالعمل ارسالی یکی از شاخص‌های مورد نظر برای ارزیابی، برگزاری آزمون تخصصی است، افزود: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با مجموعه استانداری، مقرر شد آزمون مربوطه به صورت حضوری برگزار شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه این آزمون بر اساس منابعی که در دسترس مشمولین قرار گرفته، برگزار می‌شود، ادامه داد: آزمون موردنظر شامل ۲۰ سوال بوده که ۱۰ سوال تخصصی و ۱۰ سوال نیز مربوط به قوانین و مقررات شهرداری است.

جهانبخش با بیان اینکه ثبت‌نام و شرکت در آزمون هیچ گونه هزینه‌ای برای مشمولین تبدیل وضعیت ندارد، خاطرنشان کرد: زمان برگزاری این آزمون بزودی اعلام می‌شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اهمیت اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، شرایط لازم برای برگزاری این آزمون فراهم می‌شود.

وی در انتها نیز با بیان اینکه زمان برگزاری این آزمون بزودی اعلام می‌شود، عنوان کرد: شرایط تحصیلی مورد نظر، منابع آزمون عمومی و تخصصی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی پیمانکار، به قرارداد معین انجام کار از طریق پرتال شهرداری بندرعباس به آدرس bandarabbas.ir در دسترس مشمولان قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود

به گزارش خبرنگر مهر، جلال آفاقی صبح پنجشنبه در جلسه مقدماتی تشکیل کمیته امنیت روانی استان اردبیل اظهار کرد: ارتباط دوسویه و تفاهم‌آمیز توأم با احترام از جمله مؤلفه‌های رضایتمندی و ارتقای اعتماد عمومی و به‌ تبع آن سبب تولید و توسعه امنیت روانی است.

وی با انتقاد از عدم پاسخگویی شایسته به مراجعین در برخی ادارات و ایجاد نارضایتی و بدبینی خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها طبق قانون مکلف هستند با ثبت درخواست و ارائه رسید حداکثر ظرف سه ماه به صورت کتبی پاسخ قطعی مراجعین را ابلاغ کنند مگر اینکه در سایر قوانین ظرف زمانی معینی برای پاسخگویی دستگاه‌ها مشخص شده باشد یا فوریت موضوع اقتضای زمان کوتاه‌تری را داشته باشد.

دادستان اردبیل ادامه داد: عدم پاسخگویی کتبی و استنکاف از ثبت درخواست و ارائه رسید به اشخاص متقاضی در دستگاه‌ها تخلف اداری محسوب می‌شود.

آفاقی گفت: دستگاه‌های اجرایی بسترها و زیرساخت‌های لازم برای عملیاتی‌سازی این قانون را فراهم کنند و با ثبت کلیه درخواست‌های مراجعین پاسخ‌های مربوطه را در مهلت مقرر و به‌ صورت کتبی به مراجعین ذینفع ارائه کنند.

وی اظهار کرد: عدم پاسخگویی قانونی در بسیاری از دستگاه‌ها و فراهم نشدن بستر برای اجرایی شدن تبصره ۴ ماده ۱۶ قانون دیوان عدالت اداری منجر به تحمیل هزینه به مردم و نارضایتی عمومی شده است.

دادستان عمومیو انقلاب مرکز اردبیل به شعار سال دادستانی اردبیل مبنی بر شناسایی عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها اشاره اشاره کرد و گفت: مقابله با بسترهای فسادزا و سوء جریانات در ادارات از اولویت‌های دادسرای مرکز استان در سال جاری است و این مهم با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 6088308

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • ببینید | شاهکار شهرداری خور و بیابانک اصفهان؛ تبدیل خیابان به رودخانه با بارش باران
  • دولت به تعهد خود در بازآفرینی شهری بندرعباس عمل کند
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد