Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@08:43:28 GMT

بیش از ۷۸ کیلوگرم تریاک در جاده یاسوج به شیراز کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۵۲۷۱

بیش از ۷۸ کیلوگرم تریاک در جاده یاسوج به شیراز کشف شد

سرهنگ سهام صالحی روز شنبه در این باره اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در جاده‌های ارتباطی استان بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور شیراز به یاسوج ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی در جاده شیراز به یاسوج به دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شدند و به آن ها دستور توقف دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ صالحی بیان کرد: رانندگان با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک‌ها خودروها نیز متوقف شدند.

وی ابراز داشت: در بررسی مأموران مشخص شد که سه دستگاه از خودروها اسکورت کننده مواد مخدر هستند.

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: رانندگان دستگیر و به مرجع قضائی  تحویل دگو خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

وی عنوان کرد: مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بوده و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر پارسال بیش از هفت تن ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط و یک هزار و ۸۴۰ مجرم در زمینه مواد مخدر شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

کهگیلویه و بویراحمد شاهراه ارتباطی استانهای جنوبی به استانهای مرکزی و شمالی کشور است.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد مواد مخدر یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد مواد مخدر یاسوج کهگیلویه و بویراحمد مواد مخدر یاسوج اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۵۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: ماموران انتظامی تیم عملیاتی پلیس مواد مخدر شهرستان بندرعباس در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی یک منزل و محل دپو مواد مخدر را در یکی محلات این شهرستان شناسایی و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود:ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل تیمی به محل واقع در منطقه چاهستانی‌ها اعزام ودر بازرسی از منزل مورد نظر تعداد ۹ بسته جمعا ۹۲ کیلو مواد مخدر تریاک که به طرز ماهرانه در زیر تخت داخل اتاق خواب جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند. 

این مسئول انتظامی گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و باتشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۹۷ کیلو و ۸۰۰ گرم مخدر تریاک در شهرستان داورزن
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • یک سال از فرمان طالبان درباره ممنوعیت کشت خشخاش می‌گذرد/ ۷ کیلوگرم گوجه ۳۰ سنت، هر کیلوگرم تریاک حدود ۳۶۰ دلار
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک