Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@09:56:52 GMT

وام نوسازی بافت فرسوده چقدر شد؟ +جزئیات

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۵۴۵۳

وام نوسازی بافت فرسوده چقدر شد؟ +جزئیات

 خبرگزاری مهر: به نقل از بانک عامل بخش مسکن، محمود شایان اظهار کرد: در تهران و کلانشهرها وام ساخت مسکن تا سقف ۴۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.

وی با یادآوری این‌که این بانک، پیش تر نیز وام نوسازی بافت فرسوده را به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش داده بود، افزود: افزایش وام ساخت با روش‌های صنعتی سازی برای آن دسته از انبوه‌سازانی است که در بانک حساب سپرده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بانک تخصصی بخش مسکن بیان کرد: این وام در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۰۰ میلیون و در سایر شهرها ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

شایان نرخ سود این تسهیلات را ۱۸ درصد اعلام کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: وام نوسازی بافت فرسوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی مسکن روستایی تنها از طریق مشارکت‌های مردمی امکان پذیر می‌شود

مجید جودی معاون بازسازی بنیاد مسکن گفت:  بخش عمده ای از پروژه های مسکن روستایی از طریق خود روستاییان اجرایی می شود بنابراین در روستا ها ما شاهد استفاده عمده از ظرفیت های مردمی هستیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ هزار قطعه زمین در قالب طرح جهش تولید مسکن به متقاضیان واگذار شده است گفت: همین واگذاری اراضی به متقاضیان برای مهاجرت معکوس خود نشان می دهد که شعار استفاده از ظرفیت های مردمی در جهش تولید محقق شده است.

جودی افزود : در حال حاضر روند نوسازی بیش از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در روستاها همزمان با پرداخت تسهیلات ساخت۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی  آغاز شده و متقاضیان می توانند با دریافت این تسهیلات خود اقدام به ساخت مسکن کنند.

او گفت: نوسازی واحدهای مسکن روستایی خود از طریق همین مشارکت های مردم روستایی امکان پذیر خواهد شد و شاهد رونق بازار مسکن در روستاها خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • نوسازی ۱۵۰ هزار بافت فرسوده از طریق مشارکت‌های مردمی
  • نوسازی بیش از ۶۰۰ پلاک بافت فرسوده در منطقه ۱۷
  • نوسازی مسکن روستایی تنها از طریق مشارکت‌های مردمی امکان پذیر می‌شود
  • ابلاغ آئین نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها / افزایش ارزش اسقاط خودروهای فرسوده
  • ارزش اسقاط خودرو‌های فرسوده افزایش یافت
  • ارزش اسقاط خودرو بالا رفت
  • افزایش ارزش اسقاط خودرو‌های فرسوده
  • ابلاغ آیین‌نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها
  • ابلاغ آئین‌نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها/ افزایش ارزش اسقاط خودروهای فرسوده
  • مشارکت مردمی در نوسازی بافت‌های فرسوده پررنگ می‌شود