Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@18:04:12 GMT

کارگران شورمندترین گروه مدافع عدالت هستند

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۵۵۸۱

کارگران شورمندترین گروه مدافع عدالت هستند

ایسنا/یزد مسئولان استان یزد به مناسبت روز جهانی کارگر با صدور پیام‌هایی جداگانه، این مناسبت را به کارگران تبریک گفتند.

«محمدعلی طالبی» استاندار یزد در پیامی به مناسبت روز جهانی کارگر، اظهار کرد: کارگران همزاد دوران جدید هستند و در تاریخ معاصر هیچ تحول جدیدی بدون حضور آنان رقم نخورده است.

وی افزود: طبقه کارگر از آغاز پیدایش همواره از پیشروترین طبقات و گروه‌های اجتماعی بوده و به جرات می‌توان گفت شورمندترین گروه مدافع عدالت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی در این پیام، روز کارگر را به همه کارگران شریف تبریک گفته و افزوده است: به این عزیزان که در کوران مشکلات اقتصادی همواره با کمترین توقع چرخ‌های اقتصاد کشور را به حرکت درآورده‌اند، خسته نباشید گفته و آرزوی گشایش در امور و روزهای بهتر برای این طبقه زحمتکش دارم.

«محمدصالح جوکار» نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی با بیان این که یازدهم اردیبهشت و روز جهانی کار و کارگر فرصتی است تا از افرادی یاد کنیم، گفت: تداوم حیات اقتصادی کشور در گرو تلاش‌های مخلصانه و فداکارانه آن‌هاست، کار مایه حیات زندگی است، چشمه‌سار زلال زندگی با کار جلا و روشنی می‌یابد و کارگران پیشگامان این حیات بدیع و نشاط آفرینند.

وی تحقق شکوفایی و تعالی هر جامعه‌ای در گروه تلاش کارگران دانست و گفت: کارگران بازوان پرتوان حرکت و شتاب دهنده هر جامعه‌ای به سمت پیشرفت و موفقیت هستند و توسعه  هر جامعه‌ای در عرصه اقتصادی، مرهون این قشر پرتلاش و زحمت‌کش است.

به گفته رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس؛ در پهنه جغرافیایی ایران اسلامی، کارگران از جایگاه بسیار والایی برخوردار هستند و در آیات و روایات متعددی هم بر ضرورت توجه به این قشر و حفظ کرامت آنها تاکید ویژه‌ای شده است.

جوکار روز جهانی کار و کارگر را در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نام‌گذاری شده است را به کارگران به عنوان محور اصلی تولید تبریک گفته و توجه بیشتر مسئولان به رفع مشکلات و دغدغه این قشر عزیز را خواستار شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی روز کارگر استاندار يزد روز جهانی کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۵۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ احمدی ضمن تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر و سالروز تشکیل بسیج این قشر در این هفته، گفت: فلسفه وجودی هفته کارگر تکریم کارگران به عنوان ستون فقرات کشور و پرداختن به موضوعات مربوط به جامعه کار و تولید است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان زنجان با اشاره به نقش بی بدیل کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مقابله با تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و جنگ ترکیبی اخیر افزود: کارگران همواره در میدان عمل بودند و با تلاش و ایثار در عرصه‌های تولید نقش آفرینی کرده‌اند.

وی در ادامه به مهمترین برنامه‌های هفته کارگر اشاره کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدای کار و تولید استان، دیدار با خانواده شهدای کارگری و معرفی شهدای شاخص استان و کشور، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی کارگران در شهرستان ابهر، میز خدمت کارگری (رفع موانع تولید و مشکلات قشر)، عیادت از بیماران بستری و کارگران آسیب‌دیده در بیمارستان تامین اجتماعی امام حسین (ع) استان، رزمایش شیفت ایثار با هدف توزیع بسته‌های معیشتی و کمک مومنانه، اعزام گروه‌های جهادی سفیران تولید به مدارس و برنامه راهیان پیشرفت توسط خواهران بسیجی قشر برخی از برنامه‌های پیش رو است.

برابر تقویم رسمی کشور از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هرسال به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان
  • بررسی دغدغه‌ی کارگران استان یزد
  • تلاش کارگران برای تولید در کشور «مجاهدانه» است
  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • عکسی از دست‌نوشته متفاوت یک کارگر در دیدار امروز با رهبری
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند که برخاسته از معارف اهل‌بیت(ع) است
  • کارگران از ارکان اصلی جهش تولید هستند