Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ حقوقی‌ها امروز حدود ۵۶۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد دو هزار و ۱۴۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۳۶درصد یعنی ۷۸۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۲۶درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «سرمایه‌گذاری‌ها» و «محصولات شیمیایی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «واسطه‌گری‌های مالس و پولی» و «قند و شکر» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه نماد «وسپهر»، «فولاد» و «شستا» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «خبهمن»، «وپاسار» و «ورازی» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات حدود ۸۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی گروه بهمن با برتری حدود ۲۰میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۳نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۹۷نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۶۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۵۹۰میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

پربیننده ترین هر مشمول سهام عدالت در هر استان چقدر دارایی دارد؟ مروری به عملکرد بورس در هفته اول اردیبهشت۱۴۰۰ حمایت رانتی در برابر حمایت اصولی از بازار سرمایه بازدهی منفی همه بازار‌ها به جز بورس / زیان بازارها طی پنج هفته متوالی در هفته‌ای که گذشت چه بر سر بورس تهران آمد؟ / مهم‌ترین اخبار بورسی این هفته

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۵۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ۵ شهر خوزستان «ناسالم» اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشو در روز جاری (دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شاخص کیفی هوا در شهر هندیجان 156 AQI ثبت شده که این نشان دهنده ناسالم بودن هوا برای همه گروه‌های سنی (قرمز) است.

بر اساس شاخص یادشده افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری کنند و افراد دیگر باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

همچنین وضعیت هوای شهرهای اهواز ۱۲۸، سوسنگرد ۱۴۸، ماهشهر ۱۱۷ و خرمشهر ۱۲۳ AQI گزارش شده که این شاخص نشان دهنده ناسالم بودن هوا برای گروه‌های حساس (نارنجی) است.

بر اساس شاخص نامبرده افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

کد خبر 6084343

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی تغییر کرد
  • سقف برداشت از حساب های بانکی دوباره تغییر کرد
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس
  • هوای ۵ شهر خوزستان «ناسالم» اعلام شد
  • ۲۹۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سرمایه تزریق شد
  • تغییر زمین بورس بازان