Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینعلی بهرامی در دیدار رییس و کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارسنجان با بیان اینکه حفظ منابع طبیعی نیازمند مشارکت مردم است، افزود: حفظ عرصه عظیم و پهناور منابع طبیعی تنها با مجموعه کارکنان این مجموعه تحقق نمی‌یابد و لازم است مردم پای کار بیایند و تحقق این امر نیز نیازمند فرهنگ سازی و تبیین بیشتر اهمیت موضوع برای مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ارسنجان گفت: دین مبین اسلام نگاه ویژه‌ای به درخت و منابع طبیعی دارد و همواره درختکاری مورد تاکید و سفارش دین اسلام و بزرگان بوده است به گونه ای که پیامبر (ص) درباره اهمیت درختکاری فرمودند اگر نهالی در دست شما باشد و قیامت برپا شود اول باید ترجیح دهید نهال را بکارید.

حجت‌الاسلام و المسلمین بهرامی با اعلام حمایت از برنامه‌های اداره منابع‌ طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارسنجان در حفاظت و حراست از جنگل‌ها بیان کرد: نباید اجازه داد آسیبی متوجه جنگل‌های شهرستان شود چرا که این جنگل‌ها بخشی از میراث طبیعی کشور و استان فارس بشمار می‌آیند و محلی برای حضور گردشگران است.

حسن خسروانیان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارسنجان نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از برنامه‌های این اداره برای حفاظت از جنگل‌ها و مراتع، توسعه عرصه‌های منابع طبیعی و پیشگیری از آتش‌سوزی ارایه کرد.

در این دیدار، نام امام جمعه ارسنجان به عنوان همیار طبیعت در سامانه سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور ثبت و کارت همیار طبیعت به مسوول وی تحویل داده شد.

شهرستان ارسنجان با ۳۳ هزار هکتار اراضی جنگلی در فاصله ۱۲۵ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها ارسنجان منابع طبیعی فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارسنجان منابع طبیعی فارس ارسنجان منابع طبیعی فارس اخبار کنکور شهرستان ارسنجان منابع طبیعی جنگل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در اجرای دستور فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان مازندران - ساری، مأمورین یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی استان و اداره منابع طبیعی شهرستان آمل بصورت سرزده از کارگاه‌های چوب‌بری و مراکز دپو و خرید و فروش چوب بازید نمودند.

در جریان این بازدید مشترک، مأمورین یگان حفاظت منابع طبیعی موفق به توقیف یک دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق شدند.

محموله قاچاق مکشوفه جهت تنظیم پرونده و معرفی متخلفین به مراجع قانونی، توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • ضرورت استفاده از پسماند کشاورزی برای جلوگیری از فشار کمتر به مراتع همدان
  • توانمندسازی زنان روستایی، نقش مهمی در توسعه جوامع روستایی دارد
  • هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران
  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار متر مکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان
  • اجرای پروژه مشارکتی آبخیزداری و آبخوان‌داری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی در اقلید
  • ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار مترمکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان