Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@15:50:55 GMT

هشدار هواشناسی یزد در مورد بارش تگرگ و جاری شدن روان‌آب

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۵۸۳۹

هشدار هواشناسی یزد در مورد بارش تگرگ و جاری شدن روان‌آب

ایسنا/یزد کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد پیش‌بینی کرد که آسمان این استان از بعد از ظهر یکشنبه جاری شاهد وزش باد نسبتا شدید تا شدید، رگبار و رعد و برق، تگرگ و روان‌آب باشد.

«سیدعباس میرحسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: آسمان استان یزد به واسطه فعالیت موج جوی جدیدی، از بعد از ظهر یکشنبه تا اواخر روز سه شنبه هفته‌ی جاری با وزش باد شدید تا نسبتا شدیدی روبروست و در برخی ساعات به ویژه بعد از ظهر و شب روز دوشنبه رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد نیز تگرگ و روان آب پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: طی روزهای دوشنبه تا سه‌شنبه نیز با کاهش دمایی تا پنج درجه سلسیوس همراه خواهیم بود و پس از آن، از روز چهارشنبه تا اواخر هفته جاری روند دوباره افزایش دما را شاهد خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان در رابطه با گرمترین و سردترین‌ مناطق استان در شبانه‌روز گذشته نیز بیان کرد: طی شبانه روز گذشته اردکان با دمای بیشینه 34 درجه، گرمترین و سبزدشت با دمای کمینه هفت درجه، سردترین منطقه‌ی استان بوده است.

میرحسینی در پایان نیز خاطرنشان کرد: طی همین مدت دمای شهر یزد بین 19 و 31 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی هواشناسي يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش پراکنده باران همراه با وزش باد در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ سعید اسماعیلی، با اشاره به وزش باد شدید در سطح شهر قم برای اویل امشب، از بارش پراکنده باران در این مدت خبر داد.


وی آسمانی قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر، بارش پراکنده باران، وزش باد شدید و گرد و خاک را پدیده جوی امروز و فردا دانست.


کارشناس اداره کل هواشناسی استان سرعت وزش باد شدید عصر امروز در قم و برخی مناطق استان را حدود ۷۰ کیلومتر بر ساعت پیش بینی کرد و افزود: سرعت وزش باد فردا همچون امروز به ۷۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.


اسماعیلی با اشاره به ثبت حداقل دمای ۱۷ درجه بالای صفر برای صبح امروز و حداکثر دمای ۳۱ درجه افزود: دمای هوای قم فردا با کاهش ۷ درجه به ۲۴ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۲۱ استان
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها 
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۴؛هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان
  • بارش پراکنده باران همراه با وزش باد در قم
  • هشدار بارش تگرگ در آذربایجان‌ شرقی