Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:13:05 GMT

نمایشگاه مجازی قرآن فرصتی برای اعتلای جامعه ایجاد می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۵۸۸۷

نمایشگاه مجازی قرآن فرصتی برای اعتلای جامعه ایجاد می‌کند

به گزارش خبرنگار معارف ایرنا سید عباس صالحی روز شنبه در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم گفت: تقارن برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم با شب های قدر و ایام شهادت امیرمومنان (ع) را می توان با معنایی خاص دید.
وی افزود: شب قدر، شب نزول قرآن است و گوهر و شرافت این شب از قرآن است. حضرت علی (ع) هم فرزانه ای است که پا به پای قرآن تا پایان حیات با قرآن حرکت کرد و زیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ادامه دارد...

نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم با شعار قرآن، کتاب رشد و رویش از امروز هجدهم ماه مبارک رمضان به صورت ۲۴ ساعته به مدت ۱۰ روز یعنی تا بیست و هفتم ماه مبارک رمضان از طریق مجازی در دسترس علاقه مندان به قرآن کریم است.  

در این نمایشگاه مجازی دو بخش اصلی فروشگاهی و محتوایی وجود دارد که بخش فروشگاهی به فروش کتاب های چاپی در حوزه دین و دفاع مقدس اختصاص دارد و امکان عرضه و فروش تمام کتاب های مربوط به دین و حوزه دفاع مقدس که ناشران از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز چاپ گرفته باشند، فراهم شده است. بخش فروشگاهی فقط در ایام برگزاری نمایشگاه در دسترس است اما بخش خدمات محتوایی پس از پایان نمایشگاه نیز قابل مشاهده خواهد بود.

یکی از ویژگی های نمایشگاه مجازی قرآن کریم این است که بر اساس توافق صورت گرفته میان شرکت ملی پست با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتاب های خریداری شده توسط بازدیدکنندگان از نمایشگاه به صورت رایگان ارسال می شود و هزینه ارسال پست در واقع توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر گرفته شده است.

قرار است در این نمایشگاه ۳۰ وبینار تخصصی در حوزه های گوناگون فرهنگ قرآنی برگزار شود که ۱۰ وبینار در سطح بین المللی و با حضور میهمانان برجسته فرهنگ قرآنی و اسلامی از ۱۰ کشور خواهد بود.

همچنین ۱۲ هزار بُن خرید به فعالان قرآنی شامل حافظان، قاریان، خادمان قرآنی، مدرسان قرآنی، نویسندگان قرآنی، مدیران موسسات قرآنی، هنرمندان قرآنی و خبرنگاران قرآنی تعلق خواهد گرفت.

برچسب‌ها شرکت ملی پست ایران نمایشگاه مجازی قرآن کریم فضای مجازی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی پست ایران نمایشگاه مجازی قرآن کریم فضای مجازی شرکت ملی پست ایران نمایشگاه مجازی قرآن کریم فضای مجازی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران اخبار کنکور نمایشگاه مجازی قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

قائم‌مقام و سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پیامی در فضای مجازی نوشت: «بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.» - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در فضای مجازی نوشت: «بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.» 

«بخوانیم و بسازیم» شعار محوری فعالیت‌های کتابی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1403 نیز خواهد بود.

لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!

شعار سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و فعالیت‌های سال گذشته (1402) «آینده خواندنی است» بود که با استقبال مردم نیز مواجه شد. سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز با شعار «با کتاب سلامتیم»‌ برگزار شده بود.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 19 تا 29 اردیبهشت (1403) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ ۴ هزار حافظ قرآن کریم
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • سخنگوی نمایشگاه کتاب شعار این دوره را در صفحه شخصی اعلام کرد!
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • تشکیل و راه اندازی انجمن نوجوانان قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد
  • نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند