Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@11:37:44 GMT

روند بستری کرونا در گلستان کاهشی، فوتی افزایشی

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۵۹۴۵

روند بستری کرونا در گلستان کاهشی، فوتی افزایشی

ایسنا/گلستان استاندار گلستان گفت: در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن شمار بیماران بستری بیمارستان ها ۱۴۵ نفر کاهش و شمار فوتی ها با یک و نیم برابر افزایش به ۴۰ نفر رسید.

هادی حق شناس امروز شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: خوشبختانه نتیجه اعمال محدودیت ها را امروز در بیمارستان ها مشاهده می کنیم و شاهد کاهش ورودی بیمارستان ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین امر موجب شد تعدادی از شهرها از وضعیت قرمز به نارنجی و از نارنجی به زرد تبدیل وضعیت داشته باشند.

وی بیان کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، چک های فعالین اقتصادی ۱۰ روز متوقف خواهد شد که جزئیات آن بعد از ابلاغ اعلام خواهد شد.

استاندار گلستان با اشاره به در پیش بودن شب های احیای ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: مراسم شب احیا در شهرهای قرمز و نارنجی باید در فضای باز برگزار شود. برای این موضوع نزدیک ترین مدرسه و یا فضای ورزشی در اختیار مساجد قرار می گیرد.

حق شناس ادامه داد: در جلسه امروز ستاد استانی کرونا مقرر شد مراسم شب احیا در تمامی شهرها از ساعت ۱۰ الی ۱۲ برگزار شود.  

وی با تاکید بر اینکه همچنان از مردم درخواست داریم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: امروز بیشترین رعایت پروتکل ها در بین اصناف در نانوایی ها و کمترین رعایت در سوپرمارکت ها انجام می گیرد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: امیدواریم در روز دوشنبه که وضعیت جدید شهرها اعلام می شود، تعدادی از شهرها از وضعیت قرمز به نارنجی و از وضعیت نارنجی به زرد تغییر رنگ داشته باشند.

به گزارش ایسنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر ۵۳۹ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۹۰ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری و ۳۸ نفر وصل به دستگاه ونتیلاتور هستند.

عبدالرضا فاضل بیان کرد: شهرهای گرگان، مینودشت و گالیکش در وضعیت قرمز، شهرهای بندرگز، علی آباد کتول، کردکوی، گنبدکاووس، کلاله و آزادشهر در وضعیت قرمز و شهرهای آق قلا، گمیشان، بندرترکمن، رامیان و مراوه تپه در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس گلستان بیمارستان ها وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد

مهدی اسلام‌خواه گفت: هفته کار و کارگر از پنجم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا یازدهم این ماه ادامه دارد.

او گفت : حدود ۳۰ برنامه محوری این هفته در استان اجرا می‌شود که نخستین آنها اعزام جمعی از کارگران استان برای دیدار با مقام معظم رهبری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان عیادت از بیماران و خانواده‌های جامعه کارگری، پیاده‌روی بزرگ خانوادگی کارگران، افتتاح زمین تنیس خاکی، تجلیل از زنان کارگر برگزیده، تجلیل از کارگران و کارآفرینان برتر، برگزاری مسابقات فوتسال و وزنه‌برداری، دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار را از جمله برنامه‌های شاخص این هفته اعلام کرد.

اسلام خواه گفت : تلاش ما این است که این هفته، شور و نشاط خاصی را برای جامعه کارگری، کار و تولید ایجاد کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • روند کاهشی نرخ بیکاری خراسان شمالی در دولت سیزدهم
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد
  • روند کاهشی نرخ تورم ماهانه در استان یزد
  • شهرهایی که درختان را اولویت قرار دادند
  • تحریم‌های آمریکا تحریم شد/ روند افزایشی تولید نفت خام در ۱۴۰۲
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به شهرهای کشور
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / ثبت پاک‌ترین آسمان در قزوین