Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان زندان‌ها با تاکید مجدد بر وجود سامانه مشعل به منظور ارتباط بی واسطه سربازان و خانواده‌های آنان با مسئولان سازمان زندان ها، از سربازان خواست تا مشکلاتشان را به این سامانه ارسال کنند.

خبرگزاری میزان - محمدمهدی حاج محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها در شانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان به همراه جمعی از مسئولان این سازمان با حضور در پادگان علمی و تخصصی شهید کچویی در مراسم افطار سربازان یگان حفاظت زندان‌ها حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج محمدی با تاکید بر خصوصیات اخلاقی شهدای شاخص سازمان زندان ها؛ شهید کچویی و شهید لاجوردی خطاب به سربازان گفت: سرباز بودن در نظام اسلامی را افتخار بدانید.

وی با اشاره به وصیت شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر نوشتن عنوان "سرباز وطن" بر سنگ مزار آن سردار دل‌ها افزود: همه ما دعا می‌کنیم که بتوانیم برای اسلام، انقلاب و امام زمان سربازی کرده وسرباز لایق و با وفا باشیم.

حاج محمدی تصریح کرد: البته این مهم به گفتن راحت است، اما برای آن روز موعود که در واقع همان روز عملیات است، اکنون که حکم رزمایش را دارد باید خوب تمرین کنیم و کسانی می‌توانند در عملیات بدرخشندکه در این رزمایش موفق باشند.

حاج محمدی فرصت خدمت کارکنان و سربازان وظیفه در سازمان زندان‌ها را به خاطر دیدن الگو‌های ناموفق از کسانی که به خاطر اشتباه یا انجام گناهی وارد زندان شده اند، لطف خدا برشمرد و اظهار داشت: دوره سربازی فرصت مغتنمی است برای خوب دیدن، خوب فکرکردن، خوب شنیدن و خوب برنامه ریزی کردن تا در نهایت خوب تصمیم بگیرید و همه این‌ها به خاطر توفیق خدمت در زندان و درس گرفتن از اشتباه و خطای زندانیان است.

عضو شورای عالی قوه قضاییه افزود: ما شهدایی داشته ایم که زمانی زندان را تجربه کرده اند، اما یک روز تصمیم گرفتند تا بازگردند و با امام خود عهد بستند و به جایگاهی رسیدند که امروز باعث غبطه ما است.

حاج محمدی با تاکید بر ضرورت رعایت حقوق زندانیان گفت: این زندانیان بهانه‌ای هستند برای ما تا اولاً مراقب خود باشیم و اگر خدا به ما توفیق بدهد، به واسطه ما این‌ها یک تصمیم اساسی و درست بگیرند و عاقبت به خیر شوند که این یک اقدام ارزشمند و خیر باقی در زندگی ما خواهد بود.

وی با اشاره به ضرورت توانمندی و برنامه ریزی برای آینده و مراقبت از خود افزود: برخی از مدیران سازمان و مدیران کل زندان‌ها زمانی مانند شما سرباز زندان بوده اند و پس از خدمت جذب سازمان شده اند، رشد کردند و اکنون جزء مدیران ارشد هستند و در مقابل، هم خدمتی‌هایی داشته اند که مسیر دیگری انتخاب کرده و متاسفانه گرفتار زندان شده اند.

حاج محمدی در ادامه با اشاره به فراز‌هایی از وصیت نامه شهید همت گفت: ما نسبت به وضعیت حال و آینده این سربازان مسئولیم و این سربازان نزد ما امانت هستند

وی با بیان اینکه مراقبت از سربازان یک مسئولیت مهم است گفت: آموزش و تقویت بنیه اعتقادی، ایمانی و فرهنگی آنان بر عهده ماست و اگر مراقب سربازان باشیم می‌توانند اهداف اصلاحی و تربیتی را در خصوص زندانیان پیش ببرند.

رئیس سازمان زندان‌ها عنوان داشت: یکی از مراقبت‌های اصلی از سربازان در بخش ارتباط آنان با زندانیان است چرا که برخی از زندانیان که هنوز معارض قانون هستند سعی در اغفال این جوانان دارند و اگر سربازی به خاطر غفلت ما در مسیر خطا وارد شود مسئولیت شرعی آن بر عهده ماست.

حاج محمدی در پایان با تاکید مجدد بر وجود سامانه مشعل به منظور ارتباط بی واسطه سربازان و خانواده‌های آنان با مسئولان سازمان زندان ها، از سربازان خواست تا مشکلاتشان را به این سامانه ارسال کنند.

شایان ذکر است در ادامه سرهنگ اسکندری فرمانده پادگان شهید کچویی به ارائه گزارشی از وضعیت پادگان پرداخت.

رئیس سازمان زندان‌ها نیز دستورات لازم را در خصوص رسیدگی به مسائل مطرح شده صادر کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حاج محمدی رئیس سازمان زندان ها

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حاج محمدی رئیس سازمان زندان ها رئیس سازمان زندان ها حاج محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ حسین فاضلی هریکندی گفت: در سال ۱۴۰۲ رشد ۳۳ درصدی در صدور احکام پابند الکترونیک از سوی دادگاه‌های استان داشته‌ایم و ۷۲۰ نفر از محکومان به جای حضور در زندان، ضمن انجام فعالیت‌های اجتماعی معمول و حضور در کنار خانواده، دوران محکومیت خود را سپری کردند و صرفا محدودیت در تردد داشته‌اند.   به  گفته او افزایش ۱۱ درصدی احکام تعلیق اجرای مجازات، منجر به این شد که از ورود ۱۰۳۳ نفر از محکومان به زندان جلوگیری شود.

رئیس دادگستری البرز گفت: با توجه به آثار اعطای مرخصی به محکومان که موجب حضور آنها در خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی و تلاش برای جلب رضایت شاکی می‌شود، در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن، ۳۲ درصد افزایش اعطای مرخصی به محکومان را شاهد بودیم.   وی با تاکید به اینکه هیچ یک از نهاد‌های ارفاقی مشمول متهمان و محکومان جرایم خاص، مهم و سرقت نمی‌شود، ابراز امیدواری کرد در سال جدید هم با برنامه‌ریزی انجام شده در زمینه کاهش جمعیت کیفری، موفقیت‌های بیشتری حاصل شود و زندان به محلی تبدیل شود که صرفا افراد مخل نظم و آسایش و امنیت عمومی و مرتکبین جرایم خشن و مهم در آن تحمل محکومیت کنند.    

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان
  • استفاده از پابندالکترونیکی برای زندانیان خوزستان۲۱درصدافزایش یافت
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • رشد ۲۱ درصدی استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان در خوزستان
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • کتک کاری زندانی های اسرائیلی در بازداشتگاه نیتسان + فیلم