Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن مظفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا زندگی انسان‌ها را تحت تاثیر خود قرار داد که از جمله آنها می‌توان به فرآیند آموزش دانش‌آموزان به صورت حضوری اشاره کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برگزاری کلاس‌های درس در سال تحصیلی گذشته به صورت مجازی و رفع اشکال دانش‌آموزان به صورت حضوری و مجازی عنوان کرد: امتحانات همه پایه‌های ابتدایی با نظر و ارزشیابی حاصل شده در طول سال توسط معلم و با نظارت مدیر به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امتحانات پایه‌های هفتم، هشتم متوسطه اول و دهم و یازدهم متوسطه دوم نیز با نظر و ارزشیابی در طول سال توسط معلم انجام می‌شود، بیان کرد: این ارزیابی با نظارت مدیر به صورت غیر حضوری صورت خواهد پذیرفت.
 
مظفری با اشاره به اینکه در استان زنجان در  امتحانات مقطع پایه نهم 14 هزار 300 دانش‌آموز شرکت خواهند کرد، افزود: امتحانات این دانش‌آموزان در 433 مدرسه برگزار خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه این آزمون با سؤالات هماهنگ استان براساس مصوبه 977 شورای عالی آموزش و پرورش برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری این آزمون‌ها به شرط مجوز ستاد کرونا به صورت حضوری از تاریخ 27 اردیبهشت‌ماه تا 17 خرداد‌ماه سال‌جاری در ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه امتحانات نهایی پایه دوازدهم در زنجان با شرکت 8 هزار و 700 دانش‌آموز برگزار خواهد شد، گفت: این آزمون در 96 حوزه امتحانی با میانگین حضور 90  نفر برگزار می‌شود.

مظفری با اشاره به اینکه آزمون این دوره از 27 اردیبهشت تا 24 خرداد‌ماه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این آزمون ساعت هشت صبح برگزار می‌شود.  
 
وی اضافه کرد: ارزشیابی دروس کارگاهی شاخه کاردانش و فنی و حرفه‌ای به صورت حضوری با مسؤولیت و نظارت معلم در سطح مدارس به صورت داخلی انجام می‌شود.

انتهای پیام/73009/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش دانش آموزان استان زنجان آزمون حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان حضوری نهم برگزار خواهد شد صورت حضوری دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان ۱۱ شهرستان فارس، امروز غیر حضوری آموزش می‌بینند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، آموزش در مدارس  یازده شهرستان فارس به علت هشدار قرمز هواشناسی، به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیریت بحران استانداری فارس اعلام کرد: به دلیل هشدار هواشناسی، دانش‌آموزان مدارس شهرستان‌های مهر، لامرد، لارستان، گراش، اوز، جویم، خنج، فراشبند، قیرکارزین ، داراب و زرین دشت، امروز سه‌شنبه، ۲۸ فروردین به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد آموزش می‌بینند.

دیگر خبرها

  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی اثرگذار است
  • شرایط ثبت نام در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • شرایط ثبت در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است
  • برگزاری آزمون شبه‌نهایی پایه دهم و یازدهم برای اولین‌بار
  • آزمون‌های شبه نهایی کاملاً مشابه آزمون‌های نهایی برگزار می‌شوند
  • دانش آموزان ۱۱ شهرستان فارس، امروز غیر حضوری آموزش می‌بینند
  • آغاز امتحانات شبه نهایی | سوالات امتحانات نهایی لو نمی رود