Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@14:10:46 GMT

۴۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان خراسان جنوبی کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۶۵۴۵

۴۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان خراسان جنوبی کشف شد

گروه استان‌ها-فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف بیش از ۴۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در چند عملیات مختلف در سطح استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند ، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کشف 216 کیلو و 350 گرم تریاک در شهرستان نهبندان خبر داد و اظهار کرد: در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: در این راستا مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک سواری سمند مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند که در این رابطه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی همچنین از کشف 51 کیلو و 900 گرم تریاک و دستگیری یک متهم در شهرستان بیرجند نیز خبر داد و گفت: در این رابطه نیز یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شده است. 

فرشید از کشف 65 کیلو و 850 گرم تریاک در شهرستان درمیان نیز خبر داد و افزود: مأموران در بازرسی از سواری پژو، 65 کیلو و 850 گرم تریاک کشف و یک متهم را دستگیر کردند. 

2 خودرو حامل محموله مواد مخدر در نهبندان توقیف شدکشفیات مواد مخدر اردستان 173 درصد افزایش یافت190 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد

وی با اشاره به توقیف کامیون حامل محموله مواد مخدر در خوسف نیز گفت: مأموران انتظامی شهرستان خوسف هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی تکمیلی از کامیون 100 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در آن جاساز شده بود، کشف کردند که در این رابطه یک خودرو توقیف و 2 متهم را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند.

فرشید با اشاره به اینکه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ در چارچوب قانون برخورد قاطع می شود از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد و یا خودروهای مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس و یا به سامانه پیامکی 11056 اطلاع دهند.

وی همچنین از کشف یک میلیارد و 100 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در بیرجند نیز خبر داد و بیان کرد: 
ماموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از 3 اتوبوس مسافربری و یک کامیون در شهرستان بیرجند انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و100 میلیون ریال کشف کردند. 

وی با بیان این که در این رابطه 4 متهم دستگیر شده است، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/253/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خودرو توقیف خراسان جنوبی مواد مخدر متهم دستگیر گرم تریاک یک متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلی با یک تن مواد مخدر "شیشه"

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از توقیف تریلی با یک تن "شیشه" خبر داد.

به گزارش تسنیم، سردار عباسعلی محمدیان؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز، سه‌شنبه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در یک ماه ابتدایی سال 1403 بیش از 3 هزار و 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر در پایتخت کشف شده است.

وی افزود: یک تریلی حامل محموله یکهزار و 118 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه توقیف شده است. این محموله بزرگترین محموله شیشه است که کشف شده و مقصدش تهران بوده است.

محمدیان گفت: این محموله حدود 24 تن سنگ معدنی بود که مواد مخدر شیشه در آن جاسازی شده بود و با کار اطلاعاتی 3 الی 4 ماهه مأموران پلیس توانستند این محموله را کشف کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه این محموله 3 متهم اصلی دارد، تأکید کرد: اگر این محموله کشف نمی‌شد می‌توانست باعث نابودی هزاران جوان شود.

وی با اعلام اینکه کشفیات مواد مخدر 20 درصد افزایش داشته است، گفت: 3 هزار و 200 نفر خرده‌فروش از ابتدای سال تا کنون دستگیر شده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی
  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • توقیف تریلی با یک تن مواد مخدر "شیشه"
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان