Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  ستاد برگزاری نماز جمعه رشت اعلام کرد: مراسم ویژه لیالی قدر با حضور آیت الله رسول فلاحتی ،نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت همراه با قرائت دعای جوشن کبیر و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه  رمضان ساعت ۲۳ در مصلای بزرگ امام خمینی رشت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبهای قدر ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبیین آخرین دستورالعمل های مرتبط با حوزه عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ همچنین در این نشست تعدادی از دستگاه‌ها گزارش کار و اقدامات خود را در این حوزه بیان کردند
باقری مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی در این نشست گفت: در ارتباط با نکاتی که جمع زیادی از مردم در خصوص رعایت هنجار‌های شرعی و اجتماعی در ایام ماه مبارک رمضان مطرح شد نکات مورد نظر به همه دستگاه‌ها اعلام و ابلاغ شد و با تصمیماتی که در این جلسه اتخاذ شد امیدواریم ظرف یکی دوروز اینده نتاتیج آن را در سطح جامعه بصورت محسوس و ملموس شاهد باشیم.
او افزود: در خصوص عدم رعایت برخی هنجار‌های شرعی و اجتماعی که مقاومت شود قطعا دست اندرکاران و عوامل اجرایی بصورت جدی موضوع را پیگیری خواهند کرد و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برگزاری محافل جزء خوانی قرآن در بروجرد
  • مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شأن ماه رمضان هستند
  • مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شان ماه رمضان هستند
  • مراکز اقامت موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شان ماه رمضان هستند
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • از برپایی جشن عقدکنان یک زوج تا توزیع کیک رمضانی در مصلی امام خمینی (ره)
  • برنامه های معنوی « شب قدر» اردبیل از شبکه های اجتماعی پخش می شود
  • افزایش پارکینگ‌های مصلی برای نمایشگاه کتاب
  • تبیین آخرین دستورالعمل های مرتبط با حوزه عفاف و حجاب