Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، هادی زارع‌پور در نشست ستاد استانی کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت امتحانات پایان سال مدارس استان اظهار کرد: دستورالعمل وزارتی در خصوص برگزاری امتحانات برای کلیه مقاطع در اول اردیبهشت ماه امسال ارسال شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دستورالعمل با نظر ستاد ملی کرونا بوده به این ترتیب که در دوره ابتدایی پایه‌های اول و دوم اگر وضعیت مناطق آبی باشد به صورت حضوری و در وضعیت زرد و نارنجی و قرمز به صورت غیر حضوری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: پایه‌های سوم و پنجم هم به صورت غیرحضوری و پایه ششم اگر وضعیت آبی باشد به صورت حضوری و در غیر این صورت در وضعیت‌های زرد نارنجی و قرمز به صورت غیر حضوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پایه دهم و یازدهم غیر حضوری و معلمان باید از آزمون‌های برخط و شفاهی و سایر آزمون های غیر حضوری استفاده کنند.

وی افزود: پایه نهم و دوازدهم آزمون‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود چون پایه نهم در پایه دهم اثرگذار بوده و پایه دوازدهم نیز در کنکور اثر دارد و به همین خاطر امتحانات این دو پایه همگی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

این مسئول به تاریخ برگزاری امتحانات در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: امتحانات از ۲۷ اردیبهشت‌ماه امسال آغاز و تا ۲۴ خرداد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش و پرورش مدارس کهگیلویه و بویراحمد امتحانات خبرگزاری فارس یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد صورت حضوری غیر حضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

طالب پور گفت: از این تعداد ۳۸ هزار و ۳۹۲ نفر در اماکن اقامتی رسمی استان اسکان یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • احداث چمن مصنوعی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم با کلنگ زنی ۱۰ چمن ورزشی
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • تاریخ فروش دور جدید بلیت قطارهای مسافری
  • اسکان ۱۱هزار و ۵۰۰نفر در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد