Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوگل تغییراتی را در ظاهر و سیاست گذاری‌های پلی استور خود ایجاد کرده تا کاربران درک بهتری از کارکردها و امکانات هر برنامه پیدا کنند.

نمایش فهرست برنامه‌های گوناگون در پلی استور تا به حال چندان دقیق و منطبق بر خواست کاربران در زمان جستجوی آنها نبوده و همین مساله موجب شده تا در بسیاری از اوقات ابتدا برنامه‌هایی در معرض دید کاربران قرار گیرند که چندان ارتباطی با نیاز آنها نداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو گوگل تغییراتی را در پلی استور ایجاد کرده تا تصاویر و ویدئوهای بیشتری برای تشریح کارکردها و امکانات هر برنامه در معرض دید کاربران قرار بگیرد و آنها کاملاً متوجه شوند هر برنامه برای چه اقداماتی مفید است.

قرار است این به روزرسانی پلی استور تا نیمه دوم سال ۲۰۲۱ انجام شود و عناوین، آیکون‌ها و شرح هر برنامه نیز با جزئیات بیشتری در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

همچنین سیاست‌های گوگل در زمینه درج متادیتای هر برنامه سختگیرانه تر خواهد بود تا توسعه دهندگان برنامه‌های مختلف از استفاده از متادیتای فریبنده و دروغین در مورد اپلیکیشن‌های خود خودداری کرده و کاربران را فریب ندهند.

استفاده از حروف بزرگ برای درج متادیتا مجاز نخواهد بود مگر آنکه کلیدواژه مربوط به نام یک شرکت باشد. همچنین استفاده از ایموجی نیز ممنوع است و همچنین نمی‌توان از اصطلاحاتی مانند هم اکنون دانلود کنید نیز استفاده کرد./مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پلی استور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ سومین نشست مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی در سال جدید به منظور هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت در سازمان بهزیستی با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد.

در این نشست که با حضور رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت جناب حجه‌الاسلام والمسلمین «خداداده» و جناب حجه‌الاسلام و المسلمین «مشرف» معاون فرهنگی آستان مبارک حضرت معصومه (س) برگزار شد، برنامه‌های ستاد مرکزی دهه کرامت اعلام و مقرر شد برنامه‌های با برش زنانه و با تنظیم برنامه‌ها با محوریت بانوان تصمیم سازی‌هایی انجام شود.

در این نشست ضمن ارائه برنامه‌های پیشنهادی مصوب شورای سیاستگذاری روز دختر با هدف ایجاد هماهنگی و انسجام اجرای برنامه‌ها در سراسر کشور از دستگاه‌های اجرایی خواسته شود برنامه‌های پیشنهادی خود را ارائه دهند.

از جمله برنامه‌های پیشنهادی این شورا می‌توان به دختران مشاور دستگاه‌های اجرایی، برگزاری پویش‌ها، دریافت نقطه نظرات و دیدگاه‌های دختران خطاب به رئیس جمهور، نمایشگاه روایت پیشرفت دختران، در حریم آستان، مراسم پدر دختری و چند ویژه برنامه دیگر که قرار است در ایام ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شود.

انسیه خزعلی، از مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی خواستند برنامه‌هایی نظیر تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم و تقدیر از نویسندگان کتاب‌هایی که با موضوع دختران و هویت دختران نگارش شده است، نیز مورد توجه قرار گیرد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، از کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده خبر داد و گفت: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد.

دیگر خبرها

  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • پاول دورف: اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود
  • اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شد
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند
  • برنامه‌ریزی شهری برای مقابله با چاقی شهروندان
  • ۷ اپلیکیشن انحصاری اندروید که آیفون از آن‌ها محروم است
  • برنامه محبوب در ایران فیلتر شد!