Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:40:41 GMT

۳۷ زندانی جرایم غیرعمد به همت خیران شهرری آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۷۷۰۳

۳۷ زندانی جرایم غیرعمد به همت خیران شهرری آزاد شدند

محسن حسن‌پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: از این تعداد ۱۸ زندانی مرد و ۱۹ زندانی زن بودند که با همت و تلاش خیران انجمی حمایت از زندانیان شهرستان ری به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی با بیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان علاوه بر زندانیان جرایم غیرعمد برخی از مجرمانی که بار اولشان است مرتکب جرم می شوند و در حوزه مواد مخدر نیستند را هم آزاد می کند، افزود: خیران شهرستان ری به طور میانگین برای آزادی هر زندانی در سال حال حدود ۲۰ میلیون تومان کمک کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن‌پور یادآور شد: هدف اصلی این انجمن حمایت از خانواده های زندانیان و جلوگیری از بزه ها و آسیب های اجتماعی است، تمامی بودجه انجمن حمایت از زندانیان توسط خیرین تامین می شود و این انجمن به هیچ عنوان از بودجه های دولتی استفاده نمی کند.

وی در ادامه با بیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری سال گذشته ۲۲۳ زندانی جرایم غیرعمد را آزاد کرده است، بیان داشت: خیرین با تامین پنج میلیارد و ۹۹۳ میلیون تومان توانستند ۵۲ زندانی زن و ۱۷۱ زندانی مرد را سال گذشته آزاد کنند.

حسن‌پور به کمک های نقدی و غیرنقدی انجمن در خصوص خانواده های زندانیان اشاره کرد و گفت: سال گذشته با تمامی مشکلاتی که شیوع ویروس کرونا ایجاد کرد ۴۲۰ میلیون تومان سبد کالا توسط انجمن حمایت از زندانیان در میان خانواده های زندانیان توزیع کرد.

وی اضافه کرد: ۳۳۹ میلیون تومان کارت هدیه و مابقی به صورت سبد کالا در میان ۱۷۱ خانواده زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان توزیع شد.

حسن‌پور یادآور شد: علاوه بر آزادی زندانیان و تامین سبد کالا انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری در حوزه های بهداشت و درمان، مشاوره و مددکاری و تامین اجاره مسکن نیز به خانواده های زندانیان کمک های شایانی می کند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

برچسب‌ها شهرستان ری انجمن حمایت از خانواده زندانیان سازمان زندان‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری انجمن حمایت از خانواده زندانیان سازمان زندان ها شهرستان ری انجمن حمایت از خانواده زندانیان سازمان زندان ها اخبار کنکور انجمن حمایت از زندانیان خانواده های زندانیان میلیون تومان شهرستان ری حسن پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها

افشین صالحی نژاد در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان جیرفت که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان جیرفت برگزار شد، گفت: در وضعیت اقتصادی جامعه، کمک به خانواده مددجویان، خصوصا تدارک اشتغال برای آنان و نیز جذب کارآفرینان، اقدامی مهم است و این فعالیت‌ها بدون تردید در دوره جدید جدی گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های صورت‌گرفته در انجمن حمایت زندانیان جیرفت قابل تأمل است؛ ولی همچنان انتظارات را برآورده نمی‌کند، بیان داشت: ابتدا باید خانواده‌هایی که واقعا نیازمند هستند، شناسایی شوند و سپس حمایت شده و مرتبا مورد سرکشی قرار گیرند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با اشاره به لزوم توجه به خانواده زندانیان و نیاز به فعالیت جدی انجمن حمایت زندانیان، تصریح کرد: مدیرعامل جدید انجمن، چهره‌ای جوان، دلسوز و پر تلاش است و با توجه به تجارب و حسن شهرت در این سمت قرار گرفته است. 

 وی بیان کرد: در زمان کنونی، لازم است با فعالیتی مضاعف در حوزه حمایت‌ها از خانواده زندانیان پیش برویم. 

در این آیین از خدمات مسعود فاطمی قدردانی و حامد دلفاردی به سمت مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان جیرفت معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان