Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@12:29:18 GMT

آغاز پرداخت وام ۴۵۰ میلیون تومانی مسکن

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۷۷۷۹

آغاز پرداخت وام ۴۵۰ میلیون تومانی مسکن

مدیرعامل بانک تخصصی بخش مسکن از افزایش وام ساخت مسکن تا سقف ۴۵۰ میلیون تومان در صورت استفاده از فناوری‌های نوین توسط انبوه‌سازان خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از بانک عامل بخش مسکن، محمود شایان اظهار کرد: در تهران و کلانشهرها وام ساخت مسکن تا سقف ۴۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: امکان عرضه املاک اشخاص حقیقی در بورس کالا

وی با یادآوری این‌که این بانک، پیش تر نیز وام نوسازی بافت فرسوده را به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش داده بود، افزود: افزایش وام ساخت با روش‌های صنعتی سازی برای آن دسته از انبوه‌سازانی است که در بانک حساب سپرده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بانک تخصصی بخش مسکن بیان کرد: این وام در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۰۰ میلیون و در سایر شهرها ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

شایان نرخ سود این تسهیلات را ۱۸ درصد اعلام کرد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فایل صوتی ظریف وام مسکن ساخت و ساز نرخ سود بانکی مبلغ وام مسکن تهران انبوه سازان میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، بانک مرکزی قانون جدید تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، فرزندآوری و مسکن را به شبکه‌ی بانکی ابلاغ کرد.
براساس قانون بودجه امسال مبلغ وام ازدواج برای هر یک از زوج‌ها سیصد میلیون تومان و برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال سیصدو پنجاه میلیون تومان است.
 همچنین تسهیلات فرزند آوری برای اول تا چهارم به ترتیب چهل، هشتاد، صدوبیست و صدو پنجاه میلیون تومان و برای فرزند پنجم و بیشتر دویست میلیون تومان تعیین شده است.
تسهیلات قرض الحسنه ودیعه خرید یا ساخت مسکن برای خانواده‌هایی که از ابتدای سال ۹۹ به بعد صاحب فرزند سوم و یا بیشتر شده اند مبلغ سیصد میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش سه برابری قیمت مسکن ملی در اراک
  • چرا وام فرزند آوری پرداخت نمی شود
  • بانک‌ها به جای اعطای تسهیلات مسکن، تجارت می‌کنند
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • سود بانکی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟/ بیشترین سود سپرده در کدام بانک پرداخت می‌شود
  • پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها
  • رونق بازار مسکن در گرو افزایش مشارکت‌های مردمی است
  • مشارکت مردمی در نوسازی بافت‌های فرسوده پررنگ می‌شود
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند در سال ۱۴۰۳